Foto's bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vari

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2005
Berichten
12
Hallo allemaal ,

ik heb ongeveer 965 foto's van mijn laatste vakantie ,op kreta en wil hier graag een dvd van branden , met diverse foto overgangen , teksten toevoegen en met muziek op de achtergrond , weet iemand een makkelijk werkend GRATIS programma ( een echte nederlander dus )om een mooie dvd te maken??
Alle foto's zijn in JPG formaat maar van verschillende grote.

b.v.d.
Wm
 
vari,

Heb je het al met windows moviemaker geprobeerd?
 
Bedankt voor je tip , ik heb het geprobeert ,maar na het bewerken van ongeveer 150-160 foto's heb ik het opgeslagen en kreeg ik het de volgende dag niet meer terug.
het nadeel is ook dat je foto voor foto een overgang toe moet voegen.
je kan volgens mij niet alles tegelijk van een willekeurige overgang voorzien , of gebruik ik moviemaker dan niet goed?

graag een nieuwe tip

Wim
 
vari,

Bedankt voor je tip , ik heb het geprobeert ,maar na het bewerken van ongeveer 150-160 foto's heb ik het opgeslagen en kreeg ik het de volgende dag niet meer terug.

Je vroeg om een gratis programma en dit zit in windows.
Zelf heb ik er wel eens div. films van de VideoCamera mee bewerkt.

Wat het probleem met het opslaan weet ik geen antwoord op, je kunt er verschillende extenties mee maken.
Probeer anders eens een paar foto's te doen, is wat minder werk, om het te proberen.
Misschien dat iemand je hier nog verder mee kan helpen?

Ik wens je veel suc6,
 
vari,



Je vroeg om een gratis programma en dit zit in windows.
Zelf heb ik er wel eens div. films van de VideoCamera mee bewerkt.

Wat het probleem met het opslaan weet ik geen antwoord op, je kunt er verschillende extenties mee maken.
Probeer anders eens een paar foto's te doen, is wat minder werk, om het te proberen.
Misschien dat iemand je hier nog verder mee kan helpen?

Ik wens je veel suc6,

Photo Story3 (zie verder met Google) is een net zoiets als Moviemaker en daar kan ik me heel goed mee helpen!
Gr Frebo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan