rood beeld in VLC player

Status
Niet open voor verdere reacties.

hierbenikdan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
4
Hallo allemaal,

Waarschijnlijk in tegenstelling tot de meeste mensen (want ik kan het nergens vinden op het internet) heb ik rood beeld als ik een film afspeel in mijn VLC player. :confused:
Een tijd geleden heb ik mijn pc moeten formateren en heb daarna alles weer geinstalleerd. Alleen nu krijg ik dus rood beeld. BIj media player 11 heb ik het ook, maar die wil ik liever niet gebruiken.
Ik heb geen codecs geinstalleerd, ik heb xp.

Wie kan mij helpen??

alvast bedankt,

Danielle
 
Heb je de drivers voor je videokaart al ge-update? Als beide mediaplayers dit hebben, zit het probleem waarschijnlijk daar. Of misschien bij een fout in DirectX. Met het programma Everest kun je evt. het merk en model van je videokaart vinden, en daarbij de nieuwste driver zoeken. Als dat niet werkt doe dan de DirectX diagnose: Klik Start > Uitvoeren en typ in het schermpje "dxdiag" (zonder aanhalingstekens), [OK] en laat de tests uitvoeren.

VLC heeft geen codecs nodig.

http://www.ankodeboer.nl/downloads/everesthome201.exe
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

bedankt voor de reactie!
Ik heb al een up-date van de drivers, maar het probleem blijft zich voordoen.:(:(

Nog andere sugesties??

Groetjes,

Danielle
 
Direct X getest? Is die up to date? Zit je videokaart goed vast op het moederbord, zit de monitor-kabel aan beide kanten goed vast? Beweeg 'm eens tijdens afspelen, om te zien of het aan de kabel/verbinding ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan