Van ... Naar ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
123
Van ... Naar ...

Geachte helpmij leden,

Hier ben ik dan weer met een vraag, dit keer voor mijn Philips Multimedia Hard Disk.
Ik zal namelijk iets willen weten, vragen over de soorten bestanden die die op de tv kan afspelen.

Ten eerste: Het ding kostte ongeveer € 150. Is beschikbaar voor audio, tv, computer.
Ten tweede: Video files kunnen alleen zijn: ISO, MPEG1, MPEG2, MPEG3 of een hele vage Divx File.
Ten derde: Ik heb al vele conferters geprobeerd, maar meeste zijn traag, moet je voor betalen of hebben niet wat ik wil, namelijk eentje die alle files, MPEG - WMA en andere kan omvormen, snel, naar de videoformaten die ik kan afspelen.

Daarom vraag ik u alleen met het helpen meezoeken naar een Conferter die wel aan mijn eisen voldoet ( snel, makkelijk hanteerbaar, en bovenstaande gegevens ). Verder zal ik graag willen weten wat ISO, MPEG etc. is, ISO was toch voor games?

En tot slot wil ik jullie allen bedanken voor uw hulp.

De reden trouwens dat ik dit vraag is, omdat ik voor 31 december, rond de 10 GB aan vuurwerkfilmpjes op dat ding, afspeelbaar kunnen hebben gemaakt. Zodat ik op die avond, als ik niks anders te doen heb, dit kan bekijken samen met me zusje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan