kennis van virtualdub?? Pfff!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
225
:eek:Ik zit met het volgende probleem.
Ik wil uit een avi file een bepaald fragment hebben.
Wat ik al heb geprobeerd is een fragment "bepalen" door dit te markeren en dit met "cut" te verwijderen................
Of moet ik juist dat gedeelte wat ik wel wil behouden NIET markeren en de rest met "cut" verwijderen.............
Ik heb al wat geprobeerd en uit een avi file gedeeltes weg te gooien. MAAR dan wil ik de (bewerkte) avi file opslaan......virtualdub gaat dan iets doen ( oplopende blauwe streep) en plots is de opgeslagen avi file zeeeer groot geworden. In ieder geval vele malen groter als de oorspronkelijke file.
Ik denk dus dat virtualdub de bewerkte avi file converteerd, maar ik kan niet zien hoe en of ...... M.a.w. na het inkorten van een avi file, en na het opslaan hiervan heb ik een enorm groot bestand overgehouden(soms wl GB's) terwijl het oorspronkelijke bestand veel kleiner was (mb's)
Mogelijk ligt het aan de instelling van virtualdub maar ik kom er niet uit hoe ik de instelling kan veranderen
Hoop dat iemand me kan helpen met deze informatie.
 
Als je met de 2 gratis programma's Easy Video Splitter en Easy Video Joiner werkt, wijst de weg zich vanzelf.. (het gaat ook veeeel sneller). Virtual dub vind ik ook onoverzichtelijk en lastig om mee te werken.

http://www.doeasier.org/splitter/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan