Kan geen dvds afspelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melvintjuh

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2008
Berichten
57
Hallo Iedereen :)
Ik kan geen dvds afspelen.....
Ik heb net op mijn laptop, windows opnieuw geinstaleerd.
Vervolgens instaleer ik Media player, en dan kan mijn pc als nog geen dvds afspelen.
Heb ook al andere dingen geprobeerd: WinAMP,PowerDVD.


Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes Melvin!
 
Komt er een foutmelding? Misschien moet je bepaalde codecs installeren. Probeer je DivX films op DvD-Video films?
 
uhhh, ik gebruik gewone orginele dvds, en als ik ze dan afspeel looptie vast en gaatie uit (DVD prog.)
 
Misschien is je videokaart gewoon niet goed genoeg. Dan helpt er natuurlijk niks.
 
Ja, maar dat is eigenlijk alleen nodig bij DivX films, het is ook wel het proberen waard om je driver van de videokaart te updaten.
 
Waar zit ongeveer de videokaart van de laptop, iemand wilt het merk ff bekijken. want die weet ik zo niet uit mn hoofd!
 
Download Everest Home Edition. Hiermee kan je zien welke videokaart je hebt. wss kun je nu ook meteen op de link klikken waarmee je de driver kunt downloaden.(in everest dus)
 
Heb je uberhaubt drivers geinstalleerd?

Kijk even in apparaatbeheer of er gele vraagtekens staan, want als je helemaal geen drivers hebt geinstaleerd, zal je eerst je chipset drivers meoten installeren en daarna pas die van de videokaart.
 
klite codac pak kan uit komst bieden in dit geval probeer het eens.
 
Download ff AVS (player) die wertk met vob bestanden etc.
Misschien doet ie het dan wel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan