Beheren computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsL

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Berichten
155
Hallo,
ik wil graag 3 computers in een netwerk stoppen (zitten al op hetzelfde wireless internet aangesloten), zodat ik ze kan beheren (denk aan: uitzetten pc's, dingen als permissies).

Is zoiets mogelijk of is dit onmogelijk voor een 'thuissituatie'?
Of heb ik daar een 24/7 pc voor nodig?

Hoop dat hij in deze sectie goed staat, alvast bedankt.

- Lars
 
ja dat kan.
VNC of remote administrator of team vieuwer.
Keus genoeg dus.
 
ja dat kan.
VNC of remote administrator of team vieuwer.
Keus genoeg dus.

TeamViewer is toch alleen voor 1 sessie?
Afentoe moet het wel mogelijk zijn om zonder iemands toestemming de pc te beheren ;p
 
netop zou dat ook kunnen.

je wilt dus alles tegelijk kunnen bedienen.....dan zou netop school misschien iets zijn.
 
In mijn Netwerk gebruik ik het gratis programma Logmein ( je installeerd op de computer die bediend moet worden op afstand een klein programmatje, en je kan dan via je eigen computer op logmein.com ingloggen en via de site de computer beheren. Als er vragen staan kan je ze vragen, want ik heb het wel onder de knie

https://secure.logmein.com/ (Even helemaal rechts boven Nederlands klikken) en dan even op Logmein Free klikken)

De rest spreekt voor zich

Stukje info van de site:

''Installeer LogMeIn gewoon op de computer waarvoor u toegang wenst en vervolgens kunt u vanaf elke locatie met niet meer dan een webbrowser op deze externe computer werken. Alle acties die u op deze PC en Mac zou kunnen uitvoeren als u voor de computer zou zitten, kunt u nu op afstand via het web doen.''
 
Laatst bewerkt:
In mijn Netwerk gebruik ik het gratis programma Logmein ( je installeerd op de computer die bediend moet worden op afstand een klein programmatje, en je kan dan via je eigen computer op logmein.com ingloggen en via de site de computer beheren. Als er vragen staan kan je ze vragen, want ik heb het wel onder de knie

https://secure.logmein.com/ (Even helemaal rechts boven Nederlands klikken) en dan even op Logmein Free klikken)

De rest spreekt voor zich

Stukje info van de site:

''Installeer LogMeIn gewoon op de computer waarvoor u toegang wenst en vervolgens kunt u vanaf elke locatie met niet meer dan een webbrowser op deze externe computer werken. Alle acties die u op deze PC en Mac zou kunnen uitvoeren als u voor de computer zou zitten, kunt u nu op afstand via het web doen.''
Mooizo, hardstikke bedankt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan