dvd bestanden kleinder maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

natslag

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
Berichten
4
Beste leden,

Ik heb een vraag nadat ik een film heb binnen gehaald repair gedaan met quickpar, wil ik de bestanden uitpakken met winrar. Het bestand is 5.3 gb in 111 bestanden. Hier geeft hij dan de foutmelding: onvoldoende schijfruimte beschikbaar. Schrijffout, alleen het NTFS bestandssysteem ondersteunt bestanden groter dan 4gb. Hoe moet ik dit oplossen schijfruimte is er genoeg maar kan toch niet VOOR winrar bestanden kleiner maken???
HELP PLEASE
 
dan heb je een fat32 bestands systeem op je pc staan en daarmee kan je idd geen bestanden die groter zijn dan 4,3 gb op zetten dus zou je hem moeten omzetten naar ntfs
 
Welkom op Helpmij.:)

Zoals de melding aangeeft, zul je de hardeschijf of partitie naar NTFS om moeten zetten. Jou schijf/partitie zal FAT32 zijn.

Zie hier hoe je dat doet:
http://www.ntfs.com/quest3.htm

Je verliest hier geen data mee.
 
Het omzetten naar NTFS kan dat standaard of alleen om het moment dat winrar dat aangeeft??
En moet ik dan Winrar opnieuw laten uitpakken zeg maar?
alvast bedankt Nat
 
Nee hoor, dat kun je omlaten zetten en zo houden. Zo heb je de volgende keer met uitpakken van een groot bestand er weer profijt van. Terug zetten naar NTFS kan niet zo eenvoudig. Hierna kun je de bestanden wel volledig laten uitpakken door Winrar.
 
re

ik laat mijn films binnen komen op een externe harde schijf moet ik dan gewoon ipv C: die schijf invoeren bij het omzetten? bedankt alvast
 
re

heeft hier iemand hier antwoord op????
zie hierboven
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan