Film uploaden op youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

rbaas

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
15
Hallo,

Ik heb een vraag over het uploaden van filmpjes op youtube. Ik heb deze vraag al eerder gesteld en toen lukte het me omdat ik ook een andere pc heb met vista, maar die is nu gecrasht. Ik heb nu dus alleen nog een pc met XP. Hoe zet ik zo filmpjes op youtube. want mij is het nog niet gelukt!! ik heb zon beetje alle site al geprobeert maar ik kan niks vinden! Ik sla hem op bij 'film bestand opslaan' maar dan krijg ik een melding dat de bronlocaties er niet zijn ofzo...heel irritant.

alvast bedankt.

Ruben
 
antwoord

je moet eerst naar deze programma gaan: windows moevie maker
en dan moet je de kamera aan doen en dan moet je opnemen en dan moet je die film opslaan in je documenten en dat doe je zo:klik op een map met groen pijl daarnaast en dan klik je op opslaan en dan ga je naar youtobe een ackount maken en dan staat er boven 10 hokjes klik op de hok met een viedio legen op youtobe en dan klik je daar op
en dan staat er leg een viedio daar klik je op en klik dan op mijn viedio en dan klik je daar op en dan klik je op naamloos en dan klik je op die rode krijh in een hoek bij je documenten en dan klik je op youtobe op volgende
en wil je er een liedje bij? dan moet het zo: gaa naar www.clipjes.nl en zoek bij zo een hoek zoeken en daar schrijf je het liedje dat je wil en dan klik je op dat liedje en dan hoor je nem en klik dan terwijl je hem hoor met je linkermuisknop op het scherm waar die liedje is en dan klik je op download en dan is hij ge download en dan ga je naar youtobe en ga naar mijn viedio boven naast de vijfde knop en dan klik je op naamloos en dan klik je op wijzegen en dan klik je op een liedje zetten en ga dan naar mijn muziek en dan klik je op het liedje dat zo heet die je hebt gedownload en dan klik je op volgende op youtobe en dan klik je op hoe heet jou liedje/vilmpje? en dan schrijf je op hoe die gaat heeten en dan ben je klaar
 
Hallo,

Ik heb een vraag over het uploaden van filmpjes op youtube. Ik heb deze vraag al eerder gesteld en toen lukte het me omdat ik ook een andere pc heb met vista, maar die is nu gecrasht. Ik heb nu dus alleen nog een pc met XP. Hoe zet ik zo filmpjes op youtube. want mij is het nog niet gelukt!! ik heb zon beetje alle site al geprobeert maar ik kan niks vinden! Ik sla hem op bij 'film bestand opslaan' maar dan krijg ik een melding dat de bronlocaties er niet zijn ofzo...heel irritant.

alvast bedankt.

Ruben

Bedoel je filmpjes die je zelf maakt , via windows movie maker? Als je die melding krijgt heb je waarschijnlijk de bestanden die je in windows movie maker hebt gebruikt verplaatst naar een andere map o.i.d. Dan zit er niks anders op dan het filmpje overnieuw te maken;)!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan