Fout bij Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

poelske88

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Berichten
36
Ik wou deze week een dvd afspelen met windows media player of windows media center, maar hij kon deze dvd (een originele dvd) niet afspelen en hij gaf een foutmelding.
Voor muziek enzo werkt hij wel.

Een fout met de digitale kopieerbeveiliging
In bijlage zit een screenshot van de foutmelding

Wie weet hoe ik dit kan verhelpen zodat ik de toekomst wel dvd's kan afspelen?
 

Bijlagen

  • fout_windows_media_player.JPG
    fout_windows_media_player.JPG
    24,4 KB · Weergaven: 35
Heb je het laatste stukje van de melding al geprobeerd ?

"Probeer een bijgewerkt stuurprogramma voor uw videokaart te installeren"
 
Heb je het laatste stukje van de melding al geprobeerd ?

"Probeer een bijgewerkt stuurprogramma voor uw videokaart te installeren"

Maar waar vind ik zo een bijgewerkt stuurprogramma, want de link die hij gaf stond niets nuttigs op.

Alvast bedankt voor de snelle reactie loonytune
 
Ten eerste moet je te weten zien te komen welke videokaart ( fabrikant / type ) er in de PC zit.
Zit deze kaart op het moederbord of is het een losse insteekkaart.
In het laatste geval zou de informatie van op de kaart kunnen staan en zou je naar de website van de fabrikant moeten gaan voor nieuwere drivers.
Zit hij op het moederbord, dan moet je naar de fabrikant van het moederbord gaan om te zoeken of daar nieuwere drivers voor bestaan.
 
Ten eerste moet je te weten zien te komen welke videokaart ( fabrikant / type ) er in de PC zit.
Zit deze kaart op het moederbord of is het een losse insteekkaart.
In het laatste geval zou de informatie van op de kaart kunnen staan en zou je naar de website van de fabrikant moeten gaan voor nieuwere drivers.
Zit hij op het moederbord, dan moet je naar de fabrikant van het moederbord gaan om te zoeken of daar nieuwere drivers voor bestaan.


ik heb net eens gekeken , ik heb een ATI Mobility Radeon HD 3650
btw ik heb een laptop Packard Bell SL 81-b-102
 
Even zo een vraag:
Uit welke DVD-regio zijn die DVD's afkomstig (moet achterop het hoesje staan)? Misschien probeer je een DVD af te spelen uit de 'verkeerde' DVD-regio (2 is voor Europa, 1 is voor Amerika etc.)
De instelling van je DVD-regio van je DVD-speler kun je uitzoeken door te rechtsklikken op je DVD-speler in Apparaatbeheer (sectie Dvd-/cd-rom-stations), Eigenschappen te kiezen, en dan te kijken bij het tabblad DVD-regio.

Geen zekerheid dat je probleem daar mee te maken heeft, maar nakijken kan geen kwaad.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan