Dazzle

Status
Niet open voor verdere reacties.

sun07

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
5
Hallo,
Wie kan mij helpen...
Ik heb een videoband gebrand met dazzle maar het geluid en beeld lopen niet gelijk.
Het beeld loopt te langzaam.
Ik heb het geprobeerd met direct naar dvd te branden en net geprobeerd met eerst de band naar pc te branden en daarna met nero branden, maar als ik naar de voorbeschouwing kijk in nero, is het hetzelfde probleem, het beeld is langzaam en het geluid loopt goed. Weet iemand hoe dit kan?
Werkt iemand zelf met dazzle zodat hij mij uit kan leggen wat ik wellicht fout doe?
(ik heb geen kabel zitten in die s-video in het dazzle apparaat, en in de videorecorder, zal dat het euvel zijn??)

Dank voor het antwoord.
Groetjes.
 
Ik heb in het verleden een soortgelijk probleem wel eens gehad met een kaart van Pinnacle.
Was niet op te lossen met de systeemconfiguratie van de PC die ik daar toen voor gebruikte.
Later met een veel snellere processor, betere videokaart, betere geluidskaart en meer geheugen was het probleem opgelost.

Ik wijd dit probleem aan de audio en video stroom die in de PC beiden een andere weg gaan en uiteindelijk moet het weer samengevoegd worden.
Als er ergens iets hapert, omdat de systeemconfiguratie niet toereikend is, zal dit proces niet goed verlopen.
Ook is het altijd handig om hiervoor een apparte partitie te gebruiken en alle processen die niet nodig zijn uitzetten. ( zoals de virusscanner )

Misschien heb je iets aan deze informatie ?
 
Ik zal het nog eens proberen met alles uit, de virusscanner, internet, alles wat ik uit kan zetten, en kijken of het dan lukt.
Ik heb een goeie pc hoor, hier moet het mee lukken. Ik weet het anders ook niet.
Bedankt voor je antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan