Photobucket, hoe foto's terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

chicco_himself

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Berichten
37
Ik heb zojuist een paar foto's op Photobucket geplaatst echter ik kan niet ontdekken hoe ik evt. die foto's weer terug kan zetten op mijn pc :confused:
Iemand die aan kan geven of dit mogelijk is en zo ja, op welke manier?

B.v.d.
Chicco
 
Gewoon op de foto klikken in de Photobucket pagina en simpelweg afbeelding opslaan op bvb.bureaublad en dan in mapje plaatsen,andere manier is dan enkel vanaf het org.kaartje/stick naar je Pc,maar als je ze hebt ge-upload naar Pb staan die toch nog steeds gewoon op je Pc in de betreffende map ! ,dus waarom dan terugzetten ?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, is inderdaad eenvoudig op die manier! Echter..... ik wil Photobucket binnenkort gebruiken om foto's welke ik heb gemaakt op te slaan. Dit wil ik puur als backup gebruiken en als ik terug kom (van de desbetreffende vakantie) wil ik de foto's weer vanaf Photobucket overzetten naar mijn pc.
Echter aangezien ik denk dat het een honderd-tal foto's zullen zijn lijkt me deze manier erg veel tijd gaan kosten.
Ik kan echter nergens een optie vinden om alle fotos te selecteren........
Iemand die een oplossing heeft om een grote hoeveelheid foto's over te zetten naar de pc ??
 
Ik vrees dat je dan beter gaat werken met sticks of met zo'n draagbare opslagschijf voor fotos alwaar je uw cards kunt op leegmaken,anders ga je veel werk hebben achteraf,die opslagschijf plug je dan eens thuis gewoon in de Pc en je kan alles overzetten
Ik gebruik ook veel Pb maar je moet daar wel steeds per foto gaan opslaan,niet in batch want dat gaat niet.
Andere alternatieven als Pb waar dat wel gaat ken ik helaas niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan