ADSL in telefoonlijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMax

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
171
Ik heb sinds 20 jaar twee KPN telefoonlijnen:
- een analoge telefoonlijn. Er wordt veel gebeld op deze lijn, zowel inkomend als uitgaand, zowel naar vast als mobiel. Ik wil perse dit nummer houden.
- een ADSL lijn met een apart nummer voor internet en fax. Ik internet bij XS4all, ben heel tevreden en wil perse bij XS4all blijven. Faxen gebeurt bijna niet meer.

De kosten stijgen echter de pan uit, vooral voor telefoongesprekken, maar ik moet ook een abonnement aanhouden voor de aparte ADSL/fax lijn.
Kan ik de ADSL overzetten naar mijn huidige analoge telefoonlijn, bij XS4all blijven en toch zowel een goede en snelle internetverbinding houden als een goede telefonische bereikbaar heid?

bvb :thumb:
 
ja,waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.
als je echt goedkoper wil,moet je weggaan bij kpn en xs4all.
20 Mbit voor €55,- , goeiendagschotel,over duur gesproken.
BV ALICE OF ONLINE.
20Mbit voor 19,95. dat zijn pas prijzen
 
xs4all is inderdaad 1 van de duurdere maar ik moet er eerlijk bij zeggen ook 1 van de betere.
Bij die andere adsl aanbieders zoals alice of online ect kan je en zeker omdat je nu een kpn lijn hebt het telefoon nummer gewoon gratis mee nemen.
xs4all heeft ook telefoon en dat zal zeker goedkper zijn dan kpn alleen in tegenstelling tot die andere moet je bij xs4all nog steeds betalen als je naar een ander vast nummer belt.
 
Niet helemaal,je betaalt een vast bedrag per maand voor onbeperkt bellen.
 
Hoi !

Toevallig van de week overgestapt naar XS4ALL internet + bellen wegens ernstige problemen met Ziggo.

Excl. telefoonkosten komt er € 5,= per maand bij op je adsl-rekening, maar er zijn ook tarieven voor gratis bellen naar vaste nummers etc. etc.

http://www.xs4all.nl/allediensten/bellen/

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Toevallig van de week overgestapt naar XS4ALL internet + bellen wegens ernstige problemen met Ziggo.

Excl. telefoonkosten komt er € 5,= per maand bij op je adsl-rekening, maar er zijn ook tarieven voor gratis bellen naar vaste nummers etc. etc.

http://www.xs4all.nl/allediensten/bellen/

Greetz,

Harry.

Ik wil het volgende: ik heb twee lijnen:
  1. analoge lijn
  2. ADSL + fax lijn

Ik wil de ADSL lijn overzetten naar mijn analoge lijn en ik wil van de fax af. Nu is mijn vraag: kan dat? En werkt dat wel? Goedkoper is mee genomen, maar goed telefonisch bereikbaar zijn en een snelle internet-connectie is belangrijk.
 
Hoi !

Bel of mail even naar XS4ALL.

Adres/nummer staat in m'n vorige link.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan