Hoe nu verder in WMM

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
460
Hoi allen.
Ik heb na de vakantie 3 mini dvd van de camcorder apart gecaptured in .avi. Apart bewerkt en opgeslagen. Nu weer de 3 restanten geimporteerd in WMM zodat ze nu een film worden. Van de oorspronkelijke 36 gig (zo'n 3uur) heb ik nu nog 18 gig over ((1 1/2 uur) Hier wil ik nogmaals een 1/2 uur weghalen dus blijft er mogelijk iets van 12 gig over. Dan zal die gebrand gaan worden naar een ander formaat om hem op een normale dvd-r te gaan krijgen. Ik weet niet hoe ik straverder moet. Als ik klaar ben dan maakt het formaat daarna mij niets meer uit. Bewerken doe ik daarna nooit meer. Maar hoe krijg ik die 12 gig op een dvd van 4,4 gig in een aanvaardbaar beeld voor op een pc en/of tv. Waar lees of leer ik dit?
Doei, Dump.
Windows XP
 
Hoi DJArtistic.
Dank voor je antwoord. Ik heb het programma op alle mogelijke manieren bekeken maar kon er via google niet echt uit wijs worden. Wel heb ik door jou tip het programma --- TMPGEnc DVD Author 3 with DivX Authoring --- gevonden. Na de download kon ik er bijna zo mee uit de voeten. Het verkleinen van de 12 gig ( die uiteindelijk 17 bleek te zijn) werd door TMPGEnc teruggebracht naar 3,8 gig met de mogelijkheid het automatisch aan te laten vullen naar de 4,4 gig van de dvd. Daarna gebrand met nero en het resultaat is perfect.
Nogmaals hartelijk dank, Doei, Dump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan