van dvd naar avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
344
nadat ik me vorige vraag heb opgelost zit ik al weer met een nieuw probleem:(
ik had een film gedownload en het was een iso bestand ik had hem eerst geopend met daemon tools om te kijken of het wel de goede was en of die ook werkte nou dat was allemaal goed en ik heb hem op dvd gebrand maar ik vind het makkelijker om een soort van back-up op me pc te hebben ervan voor als de cd kapot gaat en ik wou hem opslaan als avi bestand.

ik heb nu al heeel wat programma'tjes geprobeert en geen 1 werkt goed of je hebt maar een paar minuten de tijd om te converteren of de kwaliteit is heeel slecht of het werkt gewoon niet:confused: ik heb deze programma's al geprobeert:
dvd to avi.
alive dvd ripper
dvd2avi
en nog heeel wat maar die heb ik dan al van me pc gehaald:p

wie weet een programma waarmee je het kan converteren en het liefst zonder kwaliteits verlies

mvg,
kevin10
 
ja kan ook maar ik heb wat dingen telefoon mp4 enzo waar ik ook wel stukjes op zou willen (echt de leuke dingen:p) en die converteer programma's die erbij zitten converteren alleen maar avi:(

EDIT: ik heb hem net een keer door dvd2avi gehaald en ik zie dus dat het wel is gelukt alleen dat het 2 bestanden een van het beeld en een van het geluid XD maar dat doe ik wel ff inelkaar met winavi als dat lukt:p dus met een klein halfuurtje zeg ik wel of het is gelukt of niet
 
Laatst bewerkt:
MP4 spelers en mobiele telefoons zijn niet mijn "dingen" (heb ik dus weinig verstand van). Ik vraag mij alleen na jouw opmerking af of zo'n speler "zomaar" een .avi van zo'n +700 MB kan "bevatten". Een beetje normale film van rond de 4 gig, is na compressie tot .avi niet kleiner dan zo'n slordige +700 MB.
 
als ik een avi film heb van 700 mb wat ze normaal zijn en dan door de converteer programma haal van bijvoorbeeld me mp4 dan word de resolutie verlaagt en vast ook nog wel andere dingen:p tot een resolutie van 320 x 240 en is het nog maar zoon 300 á 400 mb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan