idx en sub bestanden bij DivX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunny900

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2003
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een divx film met idx en sub bestanden met dezelfde naam. Alleen... als ik de film aspeel met WMP krijg ik geen ondertiteling. Prima beeld en geluid maar geen ondertiteling.:confused:

Doe ik iets fout? Heb al geprobeerd op internet informatie te vinden maar tot op heden geen bruikbare info. Men zegt dat je met je rechtermuisknop in het scherm moet klikken en dat er dan een submenu komt waarin je de ondertiteling kan kiezen..., dus niet.

Kan iemand me helpen? Bij voorbaat dank!

Groet, Hans
 
Download XP codecpack bij XP en Vista Codec Pack bij windows vista.

Noem de 2 bestanden hetzelfde, dus je ondertiteling hetzelfde als je filmnaam.

bijvoorbeeld:

titanic.avi
titanic.srt

Stop deze in dezelfde map en open nu het .avi bestand, in jouw geval je divx bestand. Nu krijg je ondertiteling onder je film.

Dit kan je ook doen zonder de codecs als je film al geladen wordt zonder de codecs te installeren. Noem ze wel hetzelfde.
 
Download XP codecpack bij XP en Vista Codec Pack bij windows vista.

Noem de 2 bestanden hetzelfde, dus je ondertiteling hetzelfde als je filmnaam.

bijvoorbeeld:

titanic.avi
titanic.srt

Stop deze in dezelfde map en open nu het .avi bestand, in jouw geval je divx bestand. Nu krijg je ondertiteling onder je film.

Dit kan je ook doen zonder de codecs als je film al geladen wordt zonder de codecs te installeren. Noem ze wel hetzelfde.

Bedankt voor het snelle antwoord, maar... de idx en sub bestanden hebben dezelfde naam. Ik begrijp je dus niet helemaal. :confused:
Ik heb ook geen .srt bestanden.

Waar kan ik de XP codecpack downen? Is dat typisch voor de ondertiteling in WMP?
 
Dat is typisch voor daar en andere videoformaten.
Ik bedoelde eigenlijk Klite Codecpack:
http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm

Je hebt geen .srt maar .idx, maar dat maakt niet uit.

Je kan ook windows media player classic gebruiken:
http://www.free-codecs.com/download/Media_Player_Classic.htm

Ben ik weer, ik heb al een divx bundle geinstalleerd. Moet ik deze eerst uninstallen en vervolgens de Klite Codecpack installeren?

Je merkt het, ben beetje een newbie op dit gebied. ;)

Hoor graag, groet, Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan