foto's versturen met outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anja1961

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
3
Ik heb een probleem met het versturen van foto's in outlook express 6, als ik een foto door wil sturen dan krijgt de ontvanger deze wel 6 maal doorgestuurd en het zijn allemaal karakters cijfers en letter. Met de optie verkleinen lukt dit ook niet. Maar als ik dit met een account van Gmail doe dan kan ik de foto niet verkleinen maar wel goed door sturen.
Wie weet hier een oplossing voor ????
En hoe kan ik foto's verkleinen ???
Zoals jullie kunnen zien ben ik geen computer deskundige. Het probleem is ontstaan met de komst van mijn nieuwe foto toestel.

Groetjes Anja
 
foto´s versturen

Anja,
Om foto´s te versturen via Outlook, kun je het best vanuit Mijn afbeeldingen werken je selecteert de foto´s die je wilt versturen en klikt dan links op verzenden per e/mail. Je krijgt dan de vraag of je ze wilt verkleinen of origineel formaat wilt verzenden.
bij Gmail kun je het gratis programma Picasa downloaden en installeren en dan vanuit Picasa verzenden ...je krijgt dan de keuze uit outlook of Gmail...
gr. kcp:thumb:
 
foto's versturen

Maar dit is nu net mijn probleem, vanuit mijn afbeeldingen kan ik de foto's verkleinen maar als ik dit dan doorstuur zijn het allemaal cijfers en letters ipv foto's

Gr. Anja
 
foto's als cijfertjes..

Anja,
Dan ligt het dus aan de ontvanger! Die probeert de foto's te openen in word of zo i.p.v. in een fotobewerkingsprogramma....
Daarom laten kiezen: bestand aanklikken: rechtermuisknop: openen met: kies hier het programma waarmee je voortaan foto's wilt openen (b.v. Picasa) en vink aan: voortaan dit type bestanden altijd met dit programma openen.
Hopelijk lost dit jouw probleem op.
gr. KCP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan