wat is het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

yasinkr

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
24
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop aangeschaft met WiFi.

Het probleem is hij verbind wel hij doet het wel. Maar na een tijdje begint hij uit te vallen en moet ik de kabels enal eruit trekken voordat hij het doet. Waarom valt hij uit en is dit op te lossen.


B.V.D Yasin
 
Heb je de nieuwste firmware voor je router?.
Zo niet, probeer die eens te downloaden en kijk eens hoe die dan reageert.

Oja wat voor router heb je? geen Sweex oid toch :$.
 
ik heb geen verstand van computers maar het is waarschijnlijk geen oid. Ik weet niet waar ik de versie kan zien maar op mijn laptop staat alleen wifi tm


wat bedoel je met firmware.?? en waar download ik die (sorry da ik zo vragerig ben:eek:
 
Laatst bewerkt:
Heb je niet toevallig het ruimteverschil te groot tussen je router en je laptop?
Ik bedoel het bereik van je router/modem! Of obstakels in de weg die op hetzelfde frequency zitten (2,4 ghz)

Als je ontvangst niet goed is, of te groot wil de verbinding nog wel is wegvallen namelijk!
Ook kun je een beetje met het kanaal proberen te spelen. Bij sommige routers gaat dit automatisch en bij sommige moet je hem stellen. Dit kan tot kanaal 1 t/m 11 geloof ik! 6 en 11 of 1 zijn kanalen wat meestal goed bereik geeft!
Gewoon wat proberen, werkt het niet zet je de instelling terug naar hoe het was!
 
Heb je niet toevallig het ruimteverschil te groot tussen je router en je laptop?
Ik bedoel het bereik van je router/modem! Of obstakels in de weg die op hetzelfde frequency zitten (2,4 ghz)

Als je ontvangst niet goed is, of te groot wil de verbinding nog wel is wegvallen namelijk!
Ook kun je een beetje met het kanaal proberen te spelen. Bij sommige routers gaat dit automatisch en bij sommige moet je hem stellen. Dit kan tot kanaal 1 t/m 11 geloof ik! 6 en 11 of 1 zijn kanalen wat meestal goed bereik geeft!