.SUB in AVI zetten -> DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
293
Heey,

Ik ben nu heletijd al aan het zoeken hoe je een .SUB bestand samen met een .AVI bestand voegt, en vervolgens via nero op een DVD kan branden en op DVD-Speler afspelen. Ik wil niet de ondertitel gebrand hebben als dat zou kunnen maar mar e.v.t. wel. Kan iemand mij aub helpen en vertellen welk programma('s) ik nodig heb? Alvast hartelijk dank.

Grtz,
Yorick
 
Als ik me niet vergis bedoel je met die .sub gewoon .srt, want dat wordt veel beter gelezen. En via TMPGenc Author DVD 3 kan je dat allemaal zonder problemen doen.



DarkBladeX
 
ConvertXtoDVD (full version)

.srt en .avi (of een ander mediabestand) toevoegen
en je kan al meteen branden op DVD
Subs kunnen aan en uit gezet worden als je dat bedoelt.
 
hmmm... TMPGenc was ook een goeie. Je kan je eigen menu's mee maken, maar goed. Wil je a.u.b als het probleem opgelost is rechts onder de website op de probleem is opgelost klikken.


DarkBladeX
 
hmmm... TMPGenc was ook een goeie. Je kan je eigen menu's mee maken, maar goed. Wil je a.u.b als het probleem opgelost is rechts onder de website op de probleem is opgelost klikken.


DarkBladeX

huh dat heb ik gistere egedaan toch
 
Er staat ConvertxtoDVD dus niet het zelfde. :D Maar goed... Je probleem is opgelost.
Wil je rechts onderin de pagina klikken op "de probleem is opgelost".


DarkBladeX

ja ik had het ook over die knop... heb ik nu al 2 keer op gedrukt... werkt di niet ofzo? Naja weer proberen dan maar

"
De discussie is succesvol gewijzigd. Je keert nu terug naar de discussie.

Klik hier als de browser je niet automatisch doorstuurt.
"
 
:rolleyes: Volgens mij doet die knop het niet
Er gebeurd inderdaad niets.


____________________________________
PROBLEEM OPGELOST !!!
____________________________________


DarkBladeX
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan