Meedrere afbeeldingen in één bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Hallo,

Ik probeer voor elkaar te krijgen om meerder afbeeldingen in één bestand te krijgen. Zoiets als een pdf-bestand waar de eerste pagina de voorkant en de tweede pagina de achterkant van een menukaart is bijvoorbeeld. De afbeelding moeten in hoge resolutie weer te geven zijn, zodat er ingezoomd kan worden door mensen die wat minder goed zien. Wie weet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Een apart progammaatje (mag betaald zijn) oid?
Ik heb de beschikking over Abbyy Finereader Pro, maar dit lijkt in tegenstelling tot vroeger alleen maar op OCR-toepassingen gericht te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Tja.... als ik goed begrijp wat je bedoelt zou dat met Word of Powerpoint makkelijk moeten lukken.... ???
 
Tja.... als ik goed begrijp wat je bedoelt zou dat met Word of Powerpoint makkelijk moeten lukken.... ???

Publisher dus ..... dit programma is voor het soort 'publicatie' dat jij bedoelt bestemd.
Snuffel eens op marktplaats ......
 
Tja.... als ik goed begrijp wat je bedoelt zou dat met Word of Powerpoint makkelijk moeten lukken.... ???
Klopt. Maar dat vind ik minder ideaal werken. Ik wil het op hoge resolutie en ik wil soepel kunnen bladeren. Ik zal eens kijken naar Publisher. dat heb ik hier wel ergen liggen.

Het is overigens bedoeld voor anderen om het document in te zien. Het hoeft niet mogelijk te zijn om het te bewerken oid.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan