Hoe hoofdstukken maken in WMM.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hoi allen.
Ik wil in een film die klaar is met bewerken alleen nog chapters (hoofstukken/scenes) maken maar ik weet niet hoe dat gaat in WMM. Nu heb ik een film van 80 min. en met wat hoofdtukken er in is dat iets prettiger om te bekijken. Wie weet het?
Doei,Dump.
 
hoe bedoel je? je wil dat er een zwart scherm komt, en dat er dan in dat scherm staat bijvoorbeeld hoofdstuk 2?

Dan kun je gewoon in paint o.i.d. een zwart schermpje maken, en die uploaden in WMM.
 
Als de dvd in de dvd speler wordt gezet zou er een menu te zien moeten zijn met zeg maar: hoofdstukken die naar een deel van de film verwijzen. Zeg ik het zo duidelijker?
Doei, Dump.
 
Als je met Vista werkt, kun je dat met het daarop aanwezige WindowsDVDmaker doen; zie de link voor een help in het engels. Als je met XP werkt, kan het niet met Moviemaker, maar heb je extra software nodig. In dat geval sla je de film op als DV-AVI en open je 'm in een DVD-maak programma.
http://www.windowsdvdmaker.com/guides/Beginner/
 
Hartelijk dank, Vandahl.
Daar ik nog met w xp werk weet ik nu dat het niet kan en ga ik met een ander bewerkings programma aan de gang.
Doei, Dump.
 
Het zoeken naar een (liefst gratis ((en nederlands talig)) programma's die een dvd menu kan maken is niet zo eenvoudig. Er zijn er wel een heleboel shareware. Wie helpt me een stukje op weg door een voorstel te doen.
Doei, Dump.
w XP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan