Muziek toevoegen in WM

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Hoe kan ik in Vista de muziekmapjes allemaal naar WM toegevoegd krijgen. Ik kan ze alleen per mapje toevoegen. Heb 2 harde schijven en schijf D muziek ziet ie niet staan. Andersom lukt het ook niet.
 
Hoe kan ik in Vista de muziekmapjes allemaal naar WM toegevoegd krijgen. Ik kan ze alleen per mapje toevoegen. Heb 2 harde schijven en schijf D muziek ziet ie niet staan. Andersom lukt het ook niet.

Wat bedoel je met wm:eek:?? Windows movie maker?
 
Nog steeds niet opgelost............
 
Kun je niet vanuit de verkenner mappen selecteren, en die in WMP slepen, in het 'Library' -scherm, en dan rechts in beeld waar 'drag items here' staat? (Is m'n engelstalige software, in het NL zal het iets van 'bibliotheek' en 'sleep nummers hierheen' zijn..)
Dit kan met XP, maar ik dacht ook met Vista.
 
Het slepen kan alleen via de c schijf en niet via de d schijf. Maar dan nog zit ik met het probleem dat ie er een zooitje van maakt. Alles door elkaar.
 
Weer wat engels: Als ik in WMP de F3 toets in druk, dan krijg ik het 'Add to Library' menu te zien. Als ik daar op 'Advanced' klik, krijg ik een knop 'Add' te zien. Daarmee kan ik alle schijven die ik heb bekijken en toevoegen. Daarna klik ik op 'Enable', de knop naast 'Add'
 
toch add ie niet alles en gooit ie albums en nummers door elkaar....
 
Het blijft vreemd dat ik bijvoorbeeld 3 albums heb van Oasis maar dat ie er maar 2 laat zien, waarvan er eentje maar 3 nummers heeft. Ra ra hoe kan dat. Waarom voegt ie niet elk album toe?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan