HELP .... uploaden via SmartFTP

Status
Niet open voor verdere reacties.

NelleM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Berichten
3
Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen...!!!
Nadat ik net opnieuw smartFTP heb gedownload, en nu mijn website wil uploaden.. gaan er precies een tweetal mappen regelrecht naar de transfer Queue in plaats van naar de server!
Ik heb voor mijn gevoel alles geprobeerd maar kom er niet uit hoe ik deze regelrecht naar de server kan laten gaan. Ook nieuwe wijzigingen gaan eerst naar die Queue en krijg ik niet meer werkelijk geupload.
WAT DOE IK VERKEERD.....?????
 
Hartstikke bedankt!

Ik heb hem gelijk gedownload, en uploaden ging oké!

Komt er gelijk een volgende iets.... zie ik dat een wildvreemde op de plaats van één van mijn startfoto's een link naar zijn naam/website heeft gezet >>???
Ik heb hem er weer afgegooid, maar zie nu dat hij op nog meer plekken op m'n site zijn link heeft gezet!! Wat kan ik hier tegen doen?

Zeg ik net dat ik de die links er heb afgehaald, kijk ik waar ze nog meer staan; op zowat elke pagina !!! volgens mij komen ze er automatisch op......!!!!!


;-) Ik heb er een nieuwe webcounter opgezet, en deze grapjas had daar in zijn link weten te zetten... leuk, dus inderdaad op elke pagina waar ik de counter op had geplaatst stond een link naar zijn site !!
Ik ben in ieder geval er content dat alles op dit moment weer is zoals ik het wil hebben......!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan