foto's herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reddragon2625

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
5
mijn neefje heeft wat foto's bewerkt met paint en daar ben ik niet echt gelukkig mee....
het waren de laatste foto's van een dierbare van mij voordat die stierf een paar jaar terug
nu staan er door die foto's zwarte strepen heen en echt overal kan iemand me helpen om
.jpg foto's te herstellen? of weet hoe dat moet...
 
Oeps, wat een rot bericht.

Er is wel wat mogelijk met een fotobewerkingsprogramma, maar dit kan een enorme klus zijn en het is maar net hoe groot de beschadigingen zijn en op welke plaats en welke achtergrond het dan heeft.
Echt helemaal goed krijg je het nooit voor 100%
Even voor de duidelijkheid een zwarte streep in een blauwe lucht is binnen een minuut hersteld, maar loopt deze streep over de hele foto over verschillende details, wordt het een stuk lastiger.

Misschien een ander idee, heb je de originele afbeeldingen nog ergens, of de originele foto's ? Deze laatste even door een goede scanner heen en je hebt ze weer als nieuw in digitaal formaat.
 
het zijn zwarte strepen en ze lopen door gezichten heen door kleding door van alles eigenlijk...
ik heb geen orginele foto's er meer van de foto's zijn gemaakt met een digitale camera een paar jaar terug en die kaartjes zijn al 100x nieuwe foto's over heen gezet ofzo dus daarvan terug halen kan ook niet..:(
 
Stuur er eens eentje naar mijn emailadres, dan kan ik eens kijken wat de schade is en of dit simpel te fixen is.
Het kan misschien tot vrijdag duren voordat ik daar tijd voor heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan