DVD speelt wel in computer, maar niet in DVD speler! Hoe omzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

whouwing

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Berichten
2
Ik heb een aantal gekopieerde dvd's, die ik wel kan bekijken op de computer zelf, maar die in dvd-spelers (bij de tv) niet werken. Hij geeft dan aan dat ie die dvd niet af kan spelen.
Ik zou dit graag om willen zetten, zodat ik het wel op de dvd-speler kan zien.

Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Ik heb er niet echt verstand van.
Op de dvd staat VIDEO_TS. Ik zag ergens staan dat er ook AUDIO_TS op moet staan, maar dat staat er niet op.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes, Wendy
 
Doet de kopie het niet in meerdere DVD-spelers? Probeer eens een andere zelf-gebrande DVD op die speler(s). Sommige kunnen helemaal niet met eigen brandsels over weg. Andere zijn kieskeurig wat merk betreft, of het + of - type. Probeer dus ook een aantal andere merken, en + of - DVD uit.

p.s: Het gaat hier om DVD's met huur/koop-films? Of om kopies van een DVD uit een camera of DVD-recorder?
 
Hij doet het op geen enkele dvd speler.
Degene die hem heeft gekpieerd zegt zelf ook al dat hij alleen op de pc af te spelen is.
Hij weet niet hoe ie dit anders kan doen.
Ik heb ook al geprobeerd om de dvd zelf te kopieren, maar dan heb ik precies hetzelfde probleem: draait alleen op de pc.
Met brandprogramma's kan ik hem niet eens openen, hij herkent hem dan niet geloof ik. Kan alleen rechtstreeks kopiëren.

Ik heb geprobeerd een backup te maken van deze dvd op mijn pc. Leek gelukt, maar de helft was beschadigd, dus heb het er weer afgegooid.

Het gaat hier om een zelfgemaakt dvd. Van video overgezet geloof ik...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan