Hotmail weer terug naar oudere skin..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
4.846
Hoi,

vorige week kreeg ik de melding dat er een nieuwe skin van hotmail is. Maar nu werkt die skin en mijn computer niet bepaald lekker. Ik krijg net na het inloggen op hotmail.com de melding dat mijn browser veroudert is, en even moet updaten naar (minimaal) versie 1 van firefox.. En dat terwijl ik toch echt FireFox 3,0,1 2 of 3 gebruik. Ik heb het al eens opnieuw geinstalleerd, ik heb Flash en Java ook al geinstalleerd, maar ook met shockwave kreeg ik problemen, Specifieke foutmelding kan ik op moment niet geven, want ik zit nu op school..

Alvast bedankt!
 
klinkt alsof het tijd word voor een nieuwe computer, misschien is dit iets?

Zonder dollen, de hotmail skin heeft niets, maar dan ook echt niets met Java+Flash te maken. FF3 zou het gewoon goed moeten doen. De website komt niet door de W3C validator heen, maar dat zou verder geen problemen moeten opleven.

Er zijn nog wel één of twee mensen die de combi FF3+Livemail succesvol gebruiken.


Absolute oppepper: nee, je kunt volgens mij de skin niet "uitzetten". Je kunt wel de lite versie eens proberen. Maar dat lost je probleem nog niet op. Je probleem is een brakke browser. (en nog wat, hier niet verder te noemen problemen :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan