Na herinstall geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tharore

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
5
ik weet niet of dit de goeie sectie van de forum is, maar ik windows opnieuw heb geinstalleerd, heb ik geen geluid meer :confused: alles geprobeerd maar nee... cd is kwijt..


Dit staat er bij everest-overzicht:


Moederbord
CPU Type Intel Pentium 4, 2400 MHz (18 x 133)
Moederbordnaam Lite-On NR138
Moederbord Chipset Intel Brookdale-G i845GE
Systeemgeheugen [ TRIAL VERSION ]
BIOS Type AMI (04/14/05)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort ECP-printerpoort (LPT1)

Scherm
Video kaart NVIDIA GeForce3 Ti 200 (64 MB)
3D Acceleratie nVIDIA GeForce3 Ti 200
Monitor Philips Brilliance 107P (107P1) [17" CRT] (TY 916194)

Multimedia
Geluidskaart Analog Devices AD1981B(L) @ Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [B-0]

Opslag
IDE controller Standaard Dual Channel PCI IDE Controller
Diskettestation Diskettestation
Harde schijf Maxtor 2F040L0 (40 GB, 5400 RPM, Ultra-ATA/133)
Optische Station TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D (DVD+R9:8x, DVD-R9:8x, DVD+RW:18x/8x, DVD-RW:18x/6x, DVD-RAM:12x, DVD-ROM:16x, CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM)
SMART Status harde schijf OK







IK HEB ALLEEN EEN GELUIDS DRIVER NODIG!
 
zodraa

zodra het bereiden klaar is, er komt te staan welkom blabla bla ik druk op next en toen dacht ik ''yes, hij installeert'' maar dat was het voorbereiden en na het voorbereiden zegt hij: Driver not found! reboot the system!

Edit: hoezo is de installatie nederlands en die melding engels?!?!
 
Heb je wel eerst de chipset drivers geinstalleerd??
 
ik had de verkeerde installatie geopend :p bij die jij mij gaf zegt hij onder de Ac'97 installatie dit--->de software die u installeerd Realtek ac97 audio voldoet niet aan de eisen van de windows logo test wat zal ik doen? op installatie beeindigen of toch doorgaan drukken?
 
nee...

niks gelukt..... er stond ''nieuwe hardware gevonden'' en toe ie klaar was kwam er een blauw beeld te staan van schade blablabla! en starte opnieuw op
 
Ik heb de titel van je vraag aangepast naar wat duidelijkers. Hey, Probleempje zegt niet veel over je probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan