Kan gekochte mp3's niet opnieuw afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom3k

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
146
Hoi allen,

De titel zegt het al wel. Ik heb een tijdje geleden via de website van Radio 538 een paar nummers gekocht en ik kom er nu achter dat deze niet afspelen op mijn laptop/in mijn auto. Weet iemand hoe ik dit alsnog voor elkaar kan krijgen?

Bvd,
Tom
 
http://www.radio538.nl/web/show/id=48497

Vraag/antwoord 14.

Branden dus, al was het maar naar een virtuele CD en dan weer rippen lijkt me.
Met Nero kan je er een .nrg file van maken, de load je dan Nero's image drive, het is vaak even zoeken naar deze optie in Nero maar zelf in oudere versies zit dit er al in. Zoek even onder 'toepassingen', als er een zwart driehoekje aan de linkerkant is zit i daar vermoedelijk ergens, activeer deze optie, start hem nog een keer op.
Geef aan dat je één station wilt inschakelen en kies op het tweede tabje het image dat je zo juist gebrand hebt.
Vervolgens kan je met de optie Audio Cd's omzetten naar audiobestanden deze file weer rippen.
 
Laatst bewerkt:
http://www.radio538.nl/web/show/id=48497

Vraag/antwoord 14.

Branden dus, al was het maar naar een virtuele CD en dan weer rippen lijkt me.
Met Nero kan je er een .nrg file van maken, de load je dan Nero's image drive, het is vaak even zoeken naar deze optie in Nero maar zelf in oudere versies zit dit er al in. Zoek even onder 'toepassingen', als er een zwart driehoekje aan de linkerkant is zit i daar vermoedelijk ergens, activeer deze optie, start hem nog een keer op.
Geef aan dat je één station wilt inschakelen en kies op het tweede tabje het image dat je zo juist gebrand hebt.
Vervolgens kan je met de optie Audio Cd's omzetten naar audiobestanden deze file weer rippen.
ah mooi, dank. Ik vraag me alleen nog af of er een ander freeware programma is om dat mee te doen. Nero is houdbaar voor 30 dagen :-/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan