"My Life" console van Kruidvat: walkthrough?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhofstede

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
11
Beste...,

Mijn zus heeft voor haar dochter de console "My Life" bij de Kruidvat gekocht.
Vrij prijzig (€ 60,-) en bijna niet te spelen.
Ze zitten continue vast in het ziekenhuis. Het fijne weet ik er niet van maar naar het schijnt moeten ze een medicijn ophalen in het ziekenhuis, maar als ze daar zijn moeten ze er eerst geld voor betalen. En geld krijg je van je vader (zakgeld). Je vader is echter boos (geen idee waarom) en daarom krijg je geen geld. Je zit dan vast in het ziekenhuis. Geen geld, geen medicijn. Geen medicijn, geen ontslag uit het ziekenhuis.

Kent iemand de console of kent iemand een site met daarop handige tips/truuks/walkthrough/cheats/etc.?

Alvast bedankt!


groet,
Dave.
 
Vaak staat er achter in het boekje van het spel een telefoonummer (helpdesk) dus wellicht kan je dat proberen.
 
Klopt, geen idee of dat in dit geval ook zo is, maar ik ga het vanavond vragen.
Mochten er meer ideeen zijn: graag!
 
My life van kruidvat met problemen

Beste Dave,

Met de console van mijn dochter is precies hetzelfde aan de hand. Ze zit ook vast in het ziekenhuis en heeft geen geld meer. Ik heb de reset knop gebruikt, maar die doet helemaal niets. Ben jij er wel in geslaagd om uit het ziekenhuis te komen.


Groetjes,
Anita
 
Helaas, verder geen reacties van mede forummers.

Van mijn zus heb ik ook niets vernomen omtrent dit spel. Ik ben bang dat het een miskoop is als je niet verder kan komen.
Het telefoonnummer is overigens niet geprobeerd, bedenk ik me nu.
Dit laat ik uiteraard aan mijn zus over.

Dus Anita, mocht je ook niet verder komen: aan jou dezelfde tip als die aan mij (mijn zus) gericht is: probeer een telefoonnummer in het boekje te vinden waar je je vraag kwijt kan.
Het antwoord zou je hier kunnen plaatsen, als je wil.

groet,
Dave.
 
probleem "opgelost"

Hallo Dave,

Ik heb met de firma die deze consoles importeert gisteren gemaild. Je hebt maar 1 mogelijkheid om weer helemaal overnieuw te beginnen. Je bent dan alles kwijt, maar je kunt dan wel weer de console gebruiken. Je moet dan A en B en het hartje tegelijk indrukken en uit en weer aan te zetten. Ik heb dit vanmorgen gedaan en mijn dochter is weer blij. Ik kan wel iedereen aanraden om dit product niet bij Kruidvat te kopen!!!



Groetjes,
Anita
 
Tja...
Dat had mijn zus ook ontdekt.
Helemaal leuk, maar je moet uiteindelijk toch weer naar het ziekenhuis.
Je kan niet anders!
Maar in het ziekenhuis moet je een medicijn kopen, maar je hebt geen geld.
Dus als je zonder geld het ziekenhuis in gaat, kom je er niet meer uit.

Hoe kom je dan aan geld?!?
Als ik het goed begrepen heb ben je jong en heb je huisarrest van je pa. Die zegt dan ook dat je geen zakgeld krijgt. Hoe kun je dan aan geld komen?
 
Dan is er iets mis gegaan bij jullie. Mijn dochter moest helemaal opnieuw beginnen, dus alles opnieuw invullen. Ook je gegevens, je uiterlijk, de namen enz. en dan kregen wij automatisch weer 1000 punten.

Ik zou het nog eens proberen want je komt dan niet meer in het ziekenhuis.


Succes!!!
 
Ik ga het doorgeven...
Wellicht krijgt ze er dan weer lol in, want nu vind ze het helemaal niets aan.

Bedankt voor je tip!
 
Ook wij hadden dit probleem en hebben dat per email voorgelegd aan My life. In het intstructieboekje kan je onder contact een emailadres vinden. Binnen een dag werd er geantwoord:

Als je vastzit in het ziekenhuis zonder geld:

achterop de console op de knop reset drukken dan krijg je het vorig opgeslagen spel en kan je snel wat aan de behoeften doen.Als dit niet lukt

geheel resetten, alles dus inderdaad kwijt, game over: knop A, B en hartje tegelijk indrukken.

Ook dus spijt voor dit veel te dure spel.

Succes,
Loes:mad:
 
Je moet de A en B knop en ook het hartje te gelijk in drukken en dan reset je het toestel en kan je weer verder spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan