foto's bewegend maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjorritz

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
39
Hallo,

Wie weet hoe en met welk programma je foto's bewegend kan maken zodat het een video lijkt? Natuurlijk kan die niet maar dat de suggestie dat het bewegend is wordt opgewekt, door bijvoorbeeld inzoomen en van links naar rechts schuiven op de foto. Op die manier wil ik een slideshow maken.

Alvast bedankt!

Groet
 
Hoi,

Je kunt dergelijke video cd of dvd's creéren met windows movie maker! (gratis) en is te downloaden bij windows update, mocht je hem niet hebben!
Verder ook met produkten zoals magix foto's op video en tv, Ook met nero kun je mooie slideshows maken met vele leuke overgangen, en effects. Waaronder ook inzoomen en faden ed. Kijk eens via google wat er allemaal niet mogelijk is! Het stikt van dit soort programma's!!;)

Succes..
 
Hoi,

Je kunt dergelijke video cd of dvd's creéren met windows movie maker! (gratis) en is te downloaden bij windows update, mocht je hem niet hebben!
Verder ook met produkten zoals magix foto's op video en tv, Ook met nero kun je mooie slideshows maken met vele leuke overgangen, en effects. Waaronder ook inzoomen en faden ed. Kijk eens via google wat er allemaal niet mogelijk is! Het stikt van dit soort programma's!!;)

Succes..

Google heb ik all geprobeerd en met een aantal programma's van jou was ik ook al in de weer geweest. Deze hebben echter volgens mij niet de mogelijkheid om zeg maar van een foto te filmen. Dat je het beeld verkleint (niet zichtbaar) en dan van links naar rechts beweegt. Hoop dat ik het nu goed uitleg wat ik bedoel.

groet,

Jorrit
 
Hallo,

Wie weet hoe en met welk programma je foto's bewegend kan maken zodat het een video lijkt? Natuurlijk kan die niet maar dat de suggestie dat het bewegend is wordt opgewekt, door bijvoorbeeld inzoomen en van links naar rechts schuiven op de foto. Op die manier wil ik een slideshow maken.

Alvast bedankt!

Groet

Als ik deze vraag goed begrijp, kun je toch echt met "magix foto's op cd en dvd 7 deluxe" een mooie videocd/dvd maken. Ik doe het zelf ook namelijk altijd met dit programma en ben zeer tevreden. Ook met nero moet het mogelijk zijn! Gewoon een kwestie van de overgangen en effecten toepassen in je storyboard en dan een dvd maken met keuze uit menu's ed. echt een mooi proggie. Alleen is het niet gratis. Tenzij je het kunt downloaden via torrents ofzo!;)

info is hier te vinden: http://www.magix.info/nl/online-training/4722-magix-foto039s-op-cd-amp-dvd-7-deluxe.html

Succes..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan