WinAvi - Wat na converteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Berichten
440
Ik heb met WinAvi een Avi file geconverteerd naar DVD file, na het converteren stond er dat het succesvol was afgerond, maar waar komen de bestanden te staan na het converteren? Kan ze nergens vinden, lijkt wel of ze er niet op staan..
 
Ga nog even naar Winavi en klik dezelfde film aan dan kun je op het volgende scherm onder "output directory" zien waar de film na conversie naar toe gaat..... (vervolgens kun je bewerking vanzelfsprekend annuleren)
 
Bedankt, heb hem gevonden! :)

Nu wou ik hem testen, maar nu blijkt de ondertiteling er niet bij te zitten.. De ondertiteling stond in dezelfde map en had dezelfde naam (maar dan .srt). Ook VobSub is geinstalleerd.. Weet iemand wat ik misschien verkeerd heb gedaan?
 
Misschien waren de namen van de .avi en de .srt toch niet 100% hetzelfde? (hoofdletters, spaties, punten... alles)

Je kunt controleren of het ondertitelbestand meegenomen wordt door naar "advanced" te gaan en dan op "DSHOW decoder" te klikken, vervolgens op "stream select" en dan moet het srt bestand daarbij staan... zo niet kun je daar alsnog selecteren.....

attachment.php


Bij het afspelen van de Dvd komt de ondertitel vaak niet "vanzelf", je moet daarvoor op de toets "ondertitels" van je afstandbediening van je Dvd speler drukken.... of, in geval je WMPlayer van de PC gebruikt voor het afspelen, ook daar de ondertitels inschakelen...
 

Bijlagen

  • winavi.jpg
    winavi.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 86
Ik heb de naam van beide files even veranderd in iets simpels, dus nu zijn ze precies hetzelfde. Ik wou hem opnieuw branden, maar nu krijg ik een melding dat hij niet kan branden , ik moet eerst de DIVX/XVID Encoder downloaden van de WinAvi site.. Ik kan het daar niet vinden en ik vind het erg raar dat dat de eerste keer niet hoefde.. :confused:

Of is er nog een andere manier om mijn AVI file met subtitles naar DVD te krijgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan