MP3 cutter ism Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo, weet iemand een freeware programma om mp3's bij te snijden die werkt op Vista (Home Premium)? Ik heb al diverse geprobeerd maar of het werkt niet of mijn malware- of virusscanner gaat over de rooie na het downloaden van zo'n programmaatje! Alvast Bedankt!
 
Dank je, kende dit programma al maar vind het een beetje ingewikkeld! Ik zie in diverse onderwerpen de volgende link staan: http://mpesch3.de1.cc/mp3dc.html#dwn Maar als ik dit download zegt mijn virusscanner (Avast) dat er een virus is gevonden!
 
Ik heb die MP3 Cutter even gedownload via jouw link en dan naar SoftPedia en Eset zegt dat het bestand schoon is...
 
??????? Heel apart! Krijg ook geen melding via Softpedia! Had het eerst via Majorgreek o.i.d. gedownload. Maar tijdens de installatie krijg ik deze melding: An error prevents this program from continuing: Could not extract the current file. Toegang geweigerd.
 
Laatst bewerkt:
probeer acoustica mp3 audio mixer (die kan je zeven dagen gratis proberen) en als die je bevalt gebruik je het programma runasdate om de tijd op het programma stil te zetten (dan blijft het 7 of 6 dagen ligt eraan hoeveel je er over hebt)
je kunt filmpjes op youtube kijken hoe je dat met runasdate kan doen(ook op mastermindzh zoeken en dan kan je het vinden en ook een filmpje over acoustica mp3 audio mixer zelf!):thumb:
 
Bedankt voor je reactie maar was toch eigenlijk op zoek naar freeware....
 
het is geen freeware maar als je de klok stilzet dan blijven de 7dagen zo staan dit is volkomen legaal en het gebeurt alleen bij dat ene programma

kijk maar hiernaar
http://www.youtube.com/watch?v=8jyNfnmRg9k


als je het niet wilt niet doen :D ik hoop dat ik je toch heb kunnen helpen
 
Ik ga het even bekijken, laat het je weten! p.s. heb wel audacity, kan het daar eigenlijk niet mee?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het even bekijken, laat het je weten! p.s. heb wel audacity, kan het daar eigenlijk niet mee?

ik heb ooit eens audacity gehad ik zou helaas niet weten of het kan en hoe het gaat :eek: laat het zeker weten anders maak ik wel een filmpje voor je hoe je het allemaal moet doen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan