overschakelen mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
In O-express wil ik een nieuw bericht verzenden. Na aanklikken "Nieuw bericht" direct een kader met de tekst "Er is een probleem opgetreden bij het overschakelen tussen de mappen; waarschijnlijk omdat de map bezet was. Een ogenblik geduld en probeer dan opnieuw." OK toegepast. Doch het euvel blijft (ook na herstart) zich voordoen. Bij het aanklikken van een map (bv verzonden) opent deze zich. Een bericht daaruit openen, lukt evenmin. "Er is een fout opgetreden" verschijnt in een kader. De beveiligingsupdate KB 956390 voor Internet Explorer heb ik drie maal "geïnstalleerd", herstart en deze blijft zich aanmelden. Gaarne een oplossing.
 
Maak een goede backup van de emails en adresboek, (zie bijlage) en verwijder daarna de betreffende bestanden.
Verwijder het account.
Herstart de pc, maak het account weer aan, en herstel de emails en adresboek (zie bijlage).
 
Alles is geback-upt. Wat opvalt is dat "zoeken" en de herstelfunctie niet werkt. Ik kom niet verder dan een leeg venster systeemherstel. Duidt dat ergens op?
 
Probeer dat ook eens met een ander of nieuw windows account.
 
Sorry voor de uitgestelde reactie. In het pdf staat geschreven "je account gegevens verwijderen". Ik zag dat niet in de desbetreffende map. Eigenlijk weet ik niet wat dat is. Windows account.
overigens mijn eerste terugplaatsing lukte niet. Ik kreeg hetzelfde venster zoals in mijn vraag aangegeven weer op scherm
 
Pdf document zei:
Als je outlook express nu wilt repareren omdat er fouten inzitten, kun je met een gerust hart dat lange nummer deleten. Ook kun je de wab bestanden deleten.
Ook kun je je account gegevens verwijderen, NADAT JE ALLE GEGEVENS HEBT OVERGESCHREVEN.
Let op dat je dat NIET in je back-up map doet !!!
Wanneer hierna outlook express wordt geopend, lijkt het net of het zojuist is geïnstalleerd. De welkomst mail van microsoft staat er weer. Deze kun je deleten.
Klopt, dat doe je in extra> Accounts.
 
Dat extra account zit in OExpress Zeg maar je e-mailaccount. Maar....Ik heb gehandeld zoals beschreven. Na terugplaatsing blijkt dat de mappen wel in OE staan inclusief de berichten. Deze zijn helaas niet te openen. Ook een nieuw bericht verzenden lukt niet. Het wab bestand binnengehaald en kan worden geopend. Na sluiting van OE kan ik deze thans niet openen. Ook Internet Explorer blijft gesloten. De besproken update wordt wel uitgepakt, doch blijft zich permanent op de taakbalk aanmelden voor installatie. IK weet niet wat er gaande is.
 
Bewaar je outlook express backup even op een sticky of cd-rom.
Bewaar ook een kopie van je favorieten (bestand, exporteren wizard)
Ik advizeer toch een herinstallatie. Teveel problemen bij elkaar.
Nadien je backup van O.E. weer naar hdd kopieren en kijken of ze NIET read-only zijn.
Daarna wederom importeren.
 
Hoi Paul-RT. Voor ik die grote stap maak, heb ik nog een aantal malen die mappen verwijderd en weer geïnstalleerd. Geen succes. Maar nu lees ik vrijregelmatig bij het opstarten van een programma dat ieframe.dll is geen geldige Windows kopie. Is dat de boosdoener? Het schijnt door de update te komen. Is deze file opnieuw te installeren, zodat het euvel verholpen is?
 
Dat bestand zegt me helemaal niets.
Lijkt me ook niet bij Outlook Express te horen.
 
Woensdag heb ik tijd om Windows opnieuw te installeren. een beetje bevreesd ben ik wel, omdat bij een vorige nogal wat informatie verloren is gegaan. Je hoort me nog, tenzij jij voor die tijd nog een ingeving krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan