Nero CD kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Berichten
1.088
Ik heb hier een orginele cd liggen, die wil ik graag kopieren om daarna weer op cd te branden. Maar hoe kan ik in nero een cd kopieren, zodat die naar mijn hardeschijf toe word gekopierd?

(Nero 7)
 
Ik weet eigenlijk niet of Nero een image kan maken.
Hij brand wel een image op CD.
Maar je kan toch rechtsstreeks een kopie maken. Is het een Audio CD of wat?
 
Het is een audio cd.
Als ik met nero brand, dan begint die een image maken en dan verwacht die dat ik nog een cd speler in me behuizing heb zitten die ik daarin kan stoppen. Maar ik wil dat de muziek eerst naar mijn hardeschrijf gaat en vandaaruit branden.
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb.
 
http://www.lp-naar-cd.com/cd-branden-met-nero-7.html


Lees dat daar eens want daar zie je in één van de plaatjes dat je ook een optie hebt om een Audio CD om te zetten naar Audio bestanden. Die functie moet je dan gewoon nemen.
Maar tot zover ik weet kan je ook gewoon rechtsstreeks branden hoor maar doe je gewoon iets niet goed. Heb je één lade of een speler en een brander?
 
Laatst bewerkt:
Hoi...:)

Bij mij :

1. Nero openen
2. Recorder
3. Schijf kopieren
4. Image
5.Naam geven aan imagebestand..(naam.nrg)
6.Vinkje weghalen bij "Imagebestand wissen na kopieren schijf"
7.Daarna kiezen voor optie Image " branden en betreffende naam.nrg selecteren "

ED
 
Ik weet eigenlijk niet of Nero een image kan maken.
Nero kan wel degelijk een image maken. Als je alleen maar een brander hebt en je wil een cd/dvd kopieren, dan maakt Nero eerst een imageop hardeschijf en vraagt vervolgens om een lege cd/dvd om deze te branden. Als je bij "recorder" de "Image recorder" kiest zal Nero een image maken vanaf de bron. Deze hebben de extentie NRG.:)
 
Hehe dat is gebeurd:) ik heb met ultra-iso ingepakt in een image bestand, Vervolgens heb ik Nero Burning Room opgestart en bij recorder, Schijf kopieren, Hierna het image bestand geselecteerd en gebrand.

Bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan