laptop doet het niet meer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonykil1

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Berichten
59
Ik heb een acer laptop. de laatste 4 weken bevriest hij soms als ik iets aan het doen ben, of een programma wil opstarten of als hij net opgestart is. Ik doe hem vandaag aan, bevriest hij bij welkom. ik probeerde hem uit te doen door op het aan/uit knopje te drukken.
hij gaat uit maar als ik hem weer op start. zie ik gewoon acer, en dan windows xp. en dan komt welkom er niet meer. het blijft zwart. wat moet ik doen??
 
kijk eens aan de onderzijde....zit er veel stof in de ventilatieroosters.
 
tonykil1 hier moet je nog ff mee w8en ik wil gewoon de mening van puppie hierover:

Denk je dat dit helpt?
 
het is niet zonder risico.....of alles werkt na de tijd of niet.
ik zou eerst de standaard dingen uitproberen.
opstarten via f8....en dan kijken in veilige modus.
 
Klopt ja, maar als laatste redmiddel lukt het hiermee waarschijnlijk wel, dan kan hij zowiezo nog z'n bestanden back-up'en en als dat repareren verkeerd is gelopen gewoon formateren en windows opnieuw erop.

EDIT: maar dit gewoon als laatste redmiddel
 
Ik starte deed hem na 10 minuten aan. hij deed het weer!!
Maar nu is hij opeens heel sloom en zegt de laptop dat een bestand beschadigt of gewijzigt is. voer .. uit. ??
Maar nu gaat alles heel sloom. Ik wou snel een back up maken. ik kopieerde familie foto's naar een cd. Er stond dat het 13 uur en 22 minuten duurde.
Ik starte hem opnieuw op. en deed hij het weer normaal opstarten. En hij was voor heel even gewoon snel zoals normaal. daarna werd hij weer heel sloom. En nu doet hij het nog steeds sloom( te sloom)

Ik heb gister avond iets geinstalleerd. Van microsoft updates. het was Window xp Sp 3.
Toen die geistaleerd was ging ik slapen. Volgende dag starte hij niet op zoals mijn vraag daarvoor.

O ja toen ik veilige modus deed. zag ik dat hij ging laden. toen het klaar was was het beeld voor even zwart. en toen kwam er een blauwe scherm met heleboel cijfers.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan