Iso,Dvd formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenn93

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
123
Hallo, heb net een spel gedownload voor de 360 en daar is een iso en een dvd file uitgekomen. Ik heb clone cd, welke moet ik op cd zetten . Ik wil namelijk het in een keer goeddoen, niet dat ik straks veel discs verspil. Ik zag wel hier op het forum een bericht van lang geleden dat een jongen de naam veranderde en iet met kladblok deed omdat hij het niet deed: Dit was zijn oplossing: ik heb de bestanden hernoemd naar image.000 en een nieuw .dvd bestand met kladblok gemaakt.
 
Je moet ergens in je programma kiezen voor het branden van een image. Je moet geen van de bestanden rechtstreeks op de DVD zetten.
 
Ja , ik doe met clonecd een image op cd zetten. maar moet ik dan deze file pakken. .DVD of de iso
 
Dit zegt ook iemand:

Je moet een text bestandje aanmaken in wordpad en onderstaande text toevoegen:

LayerBreak=1913760
<.iso name here>

Ipv <.iso name here> typ je natuurlijk de naam van je .iso file (meestal IMAGE.000, maar dit kan per release verschillen)

Vervolgens natuurlijk opslaan als --> image.dvd.
-------------------------------------------

Eerst moeten we erachter komen of het iso bestandje of het dvd bestandje erop moet. Iemand ervaring ermee>?
 
Volgens mij is die uitleg van die tutorial makkelijk zat, als je alle aanwijzingen volgt dan kan er volgens mij niks mis gaan. Heb je je xbox wel omgebouwd? Anders heb je er niet zo veel aan. En wil je het risico nemen om gebanned te worden van xbox live zodat je niet meer online kan gamen?
 
Ik kan helaas niet meer online , geen verbinding, maar de ene tutorial zegt het dvd bestandje, de andere de iso. De andere weer dat je iets met kladblok moet doen? weet jy niet welke nou moet/
 
Ja die snap ik helemaal maar waarom zijn er dan van die mensen die zeggen dat je iets met kladblok moet doen. En daar moet je de dvd file pakken maar die is 1 kb bij mij en die andere 7 gb, dan kan dit toch niet goed zijn
 
Laatst bewerkt:
Er zijn meer wegen naar Rome:D

Er zijn verschillende manier waarschijnlijk om het te doen.

Waarschijnlijk gebruikt hij dat bestand je om die andere te branden, beetje krom geschreven:p Probeer gewoon eens die tutorial. Waarschijnlijk brand hij hem gewoon hoor.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop het want die dvd'tjes zijn heel duur, maarja 1 kb op een dvd zetten lijkt me zo sterk :p
 
De dvdtjes zijn heel duur? Alsjeblieft zeg. Dat is niks in vergelijking met een origineel Xbox spel die je normaal moet kopen.

Via eBay zijn die spellen vaak maar € 35,-. (zelfs games als GTA4 en Saints Row2).

Dit topic ligt op het randje van de toelaatbaarheid.

Mijn mening: als je zo stoer bent om games te downloaden moet je ook maar zo stoer wezen om zelf moeite te doen om ze aan de praat te krijgen... en zeker niet klagen over de prijs van de DVD's.

Succes ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan