tele2

Status
Niet open voor verdere reacties.

sphoon

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
Berichten
28
hoi,
Wij hebben al 1jaar lang een tele2 verbinding van 4mb, maar als ik een speedtest uitvoer komen we nog niet eens aan 1mb, we hebben getelefoneerd en het enige wat ze kunnen zeggen is 'vanuit hier ziet alles er goed uit' en geven ze de download snelheden vn 1mb (ongeveer 100kb/s) om ons om het tuintje te leiden dat het wel juist is, zelfs al hadden we gezegt dat dit absoluut niet kan kloppen omdat we voor een 4mb connectie betalen, maar toch willen ze maar niet toegeven dat deze snelheid niet kan bij een 4mb connectie, nu is mijn vraag: is tele2 ons aan het bestelen of ligt dit aan mij?
 
Ik denk dat tele2 erg vervelend bezig is. Dit soort gelijke probleem heb je vaak met providers. Misschien moet je kpn proberen, mijn ervaring daarmee is dat alles uitstekend is en werkt + Klantenservice.
 
kpn ken ik niet (woon in België), hoe krijg dit bestand aan de praat? maar ik heb het gedownload tegen 108kb/s
 
Hoever van de centrale woon je? Want daardoor gaat ook een deel verloren
 
geen idee :s, is er manier dat ik dit kan nazien?
 
Laatst bewerkt:
ik download die file met 140 KB/sec) firefox
hoe kom ik nu aan Mb/s ??
 
kennissen van mij hebben ook jaar moeten betalen bij tele2 en 0.0 aan service en of dienstverlening gehad 12 maanden weg gegooit geld .... mijn provider zou ut ook niet zijn maat :)
 
is het niet zo dat je nooit de volledige 4 mb gaat halen
omdat men qua snelheid moet delen ?

bijvoorbeeld : 4 mb snelheid per minuut delen door 6
dacht ik (herstel me als ik het fout heb)

en dat is dan uiteindelijk je snelheid waarmee je download :eek:
 
normaal zou ik 4keer zo snel als ik nu download kunne downloaden..., dus tegen de 400-500kb/s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan