DVDShrink 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvaheden

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Berichten
12
Dag allemaal
Ik heb een probleem ! waar ik niet uitgeraak met het downloaden van DVDShrink 2008 het gaat invoudig niet ik geraak niet op de download sit mijn instelling voor de homepage staat op Internet Pop-up staat uitgeschakeld. Ik heb betaald met VISA heb een login in wachtwoord gekregen, De 3 af te leggen punten gevolgd de Members Arena URL http://www.downloadsglobe.com/shrinkdvd/login.asp gekregen tot daar alles O.K daarna krijg ik een wit achtergrond met niets op,raar mijn instelling onderaan de site staat nu op Internet deze veranderd naar een rond bord met rode dwars streep (beperkte toegang)
Nu wat kan ik doen,of sturen ze een CD rom op met de code,iemand met ervaring over dit probleem.Datum van betaling Vrijdag 17/10/2008 :confused:
 
DVD Shrink 2008

Beste Forumleden

Tot mijn verwondering heb ik geen oplosbaar reactie ontvangen op mijn vraag Hoe ik aan de Download Shrink 2008 kan komen ,ik heb mijn afrekening van Visa gekregen met de daarop de betaalde som van 66€ als je Shrink opzoekt op hun site zie je duidelijk een CD rom staan en Downloaden,Ik heb de 3 stappen correct uitgevoerd,bericht gekregen (zie met de inlog site)
daar krijg ik een blanco blad,ik heb ook mijn internet instelling veranderd,ik geraak nergens
ook aan hun e-mail of contact adres niet,
Wie weet raad,wat is dan DVD Shrink 2008 :(
 
DVD Shrink 2008

Bedankt mrmusic,ik begin het ook te geloven,dat ik iets uitgestoken heb.Maar ja wat wilt u van een Oldman van 74 jaar....Weeral 66 € van mijn pensioentje
Dank u wel
 
Vervelend dat het zo gelopen is. Advies vragen hier mag gewoon altijd hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan