Probleem met afspelen video in verschillende players

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricoz

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
12
Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje met betrekking tot het afspelen van dvd's en video files.

Wanneer ik probeer een dvd of wmv. of avi. probeer af te spelen opent hij de bestanden wel, ik hoor ook geluid en ik zie ook beeld alleen dat beeld is grijs. Zowel bij VLC, Windows Media Player, Divx player doet hij dit.

Internetfilmpjes zoals youtube en dergelijke speelt ie normaal af.

Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en ook verschillende codecs al geinstalleerd.


Kan iemand mij wellicht helpen?

Bij voorbaat dank,

Ricardo
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ricardo...:)

sinds wanneer heb je dit?
zo ineens gekomen?

ED
 
Hoi Ricardo...:)

sinds wanneer heb je dit?
zo ineens gekomen?

ED

Nee, vergeten bij te vermelden, sorry hehe :)

Ik heb tijdje geleden Avid Media Composer geinstalleerd (video editing software), dat werkte niet en toen heb ik waarschijnlijk aan mn video instellingen gezeten.
Dat programma heb ik nu overigens verwijderd.
 
Hoe lang geleden is een tijdje geleden?
Heb je in "dit tijdje " nog andere zaken geinstalleerd ?
Heb je XP ?
Welke video instellingen bedoel je waar je aan hebt gezeten ?

ED
 
Hoe lang geleden is een tijdje geleden?
Heb je in "dit tijdje " nog andere zaken geinstalleerd ?
Heb je XP ?
Welke video instellingen bedoel je waar je aan hebt gezeten ?

ED


Dat tijdje is een maand geleden ongeveer en ik heb sindsdien alleen divx player geinstalleerd en wat codecs zeg maar. Ik gebruik Vista.

Video instellingen in Avid zelf, maar die kan helaas niet meer voor me halen dat zijn instellingen geweest naar welke videokaart hij moest kijken denk ik, sorry.


Quicktimeplayer Pro schiet me ook ineens te binnen dat ik die in dat tijdje heb geinstalleerd ook die heb ik gedeinstalleerd en vervangen door een normale Quicktimeplayer in combinatie met itunes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan