nero doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurrienwis

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Berichten
7
hoi! ik heb uit andere vragen begrepen, dat , als ik een dvd wil maken, uit video ts bestanden, dat ik dn nero moet openen,
video dvd maken selecteren
en dan de in houd van de map video ts, die ik gedownload heb, moet kopieren na de map video_ts die tevoorschijn komt , bij nero?

dit heb ik gedaan, en lukte ook allemaal, toen wilde ik naar het brandproces gaan, en kwam er een scherm, met de schrijfsnelheid, en opties en andere dingen, en het icoon branden stond er ook wel, maar ik kon er niet op klikken, het was zeg maar grijs kleurig en niet opgezet, als een normaal icoon waar je op kan klikken, wet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?

groetjes jurrien


ps. ik zal er een plaatje bij doen, hoe het icoon branden er uit ziet
 

Bijlagen

  • branden.JPG
    branden.JPG
    8,2 KB · Weergaven: 11
Open Nero Smartstart, en kies bovenin voor DVD. Ga nu naar het icoon voor foto en video. Nu zie je automatisch "foto en videobestanden branden" tevoorschijn komen. Kies voor deze optie.
Nu opent Nero Burning Rom zich. Ga in de file browser naar het VIDEO_TS en AUDIO_TS bestand. Selecteer deze, en klik er rechtsop. Kies nu voor : copy to compilatie" .
Klik nu op het cd'tje met het vlammetje bovenin.

Nu krijg je het scherm "Brand Compilatie(Burn Compilation) tezien. Klik nu op Burn.

Kijk vooraf wel eventjes dat de grote van het bestand niet groter is als 4.3 GB. Anders past het niet op je DVD.

Normaal gesproken heeft de poster de film tot de juiste grootte gebracht, maar je weet maar nooit.

Veel kijkplezier!!
 
Laatst bewerkt:
hee, ik heb het even geprobeerd, maar als ik met nero smartstart, boven in op dvd klik, dan komt er idd een icoontje: foto en video, maar dan komt ero nder weer een icoon te staan: met dvd-videobestanden branden, en als ik daar op klik, kom ik weer in dat scherm waar ik die video_Ts bestanden moet toevoegen blabla,, ik weetn iet welke versie ik heb van nero? misschien heeft u een andere, ik zou het niet weten;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan