DVD branden zonder Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aliza

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
62
Hallo mensen,

Sinds gisteren ben ik al bezig met dvd branden via Nero en telkens geeft hij Error aan. Weet iemand hoe ik zonder nero kan branden? Is dit wel mogelijk? Ik heb de film al gekopieerd naar m'n notebook enige wat ik moet doen is op dvd branden wat niet lukt.:(
 
Welke versie van NERO?
En welke foutmelding krijg je?

Er zijn natuurlijk andere manieren (programma's) om te branden maar NERO is wel een van de beste en meest gebruikte. Je doet waarschijnlijk iets niet goed....

Geef wat meer info, ook over je comp.

Grtz.
 
Is dat het enigste wat er gezegt word , error? er zal toch wel bij staan wat er mis gaat, bijvoorbeeld u notebook kan alleen - schijfjes branden en u gebruikt + of het bestand is groter dan de schijf, ect, ect.
Ook kunt u wel eens de melding krijgen dat er een fout is maar als u dan klikt op annuleren of doorgaan word er toch gewoon gebrand.

Kortom wat geeft de error aan.
In ieder windows bestuurings systeem zit een optie om te branden bij xp moet je geloof ik rechtermuis gebruiken of ergens bij bestand /extra kijken,
bij vista staat die optie al boven in de taakbalk
 
Ik heb nero 7.2.3.b portable
als ik film download dan brand ik meestal via convertXtoDvd, maar deze duurt keilang, meestal gaat het mis als ik de film afspeel op dvdspeler, blijft hij vast zitten en gaat hij niet verder.

Als ik de nero open krijg ik dit als melding: 1e= krijg zo'n popup (assitent voor programma comptibileit) en er staat DIT PROGRAMMA HEEFT EEN BEKENDE COMPTIBLITEITSPROBLEEM En wanneer ik verder op klik "uitvoeren" dan wil ik het branden maar na een tijdje stopt hij van zelf met als melding "ERROR".
 
Aliza,

As ik film download dan brand ik meestal via convertXtoDvd, maar deze duurt keilang, meestal gaat het mis als ik de film afspeel op dvdspeler, blijft hij vast zitten en gaat hij niet verder.
Ik zelf doet dit al heel lang met DVDFab (het branden en copieren)
Met ConvertXtoDvd gebruik ik om de film om te zetten naar DVD formaat.
Dit alles gaat vrij snel, op mijn oude pc duurde het ook erg lang.

Wat het problem bij jou is zou ik niet weten.

Suc6,
 
fffxs4.jpg


na kopieren van cd en als ik hem dan wilt gaan branden krijg ik dit als melding
 
ik heb nu cheetah brander gedownload en zelfs met dat kan ik niet branden er staat dit:

fffgk9.jpg
 
Aliza,

Zo te zien is er wat beveiligd.
Heb je het al eens met een andere DVD geprobeerd?
DIT PROGRAMMA HEEFT EEN BEKENDE COMPTIBLITEITSPROBLEEM.
Als je deze melding ziet van een paar posten terug, dan zou je zeggen hij heeft een conflict met een ander programma.
Heb je mischien toen een anderprogramma geinstalleerd, wat het conflict verorzaakt.
Misschien moet je in die richting denken, of je heb per ongeluk ergens een vinkje gezet of uit gevinkt.
Ik neem aan dat het branden een paar weken geleden geen probleem was.

Een echt antwoordt heb ik niet voor je en wens je dan ook veel suc6 met het opsporen van de fout.
 
Gisteren heb ik paar liedjes gebrand op gewone cd ipv dvd en die zijn wel gelukt en speelt ook goed af, alleen kan ik geen dvd's branden. Ik heb vermoeden dat er wat mis is met die lege dvd's.
Ik heb nog geen andere lege dvd gebruikt...
 
Aliza,

Gisteren heb ik paar liedjes gebrand op gewone cd ipv dvd en die zijn wel gelukt en speelt ook goed af, alleen kan ik geen dvd's branden. Ik heb vermoeden dat er wat mis is met die lege dvd's.
Ik heb nog geen andere lege dvd gebruikt...

Dat zou best eens kunnen, kan er niet 1 lenen of een RWDvd gebruiken die kan je meerdere keren gebruiken.

Suc6,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan