oversturing

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcnerd2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
5
Deze nerd heeft last van oversturing van zijn geluid terwijl de schuifjes halverwege staan. Het rare is dta hij het niet doet als ik een programma als Pnnacle draai maar wel als ik een MP3 wil luisteren. Ook bij het programma Audacity heb ik geen problemen. Rara wie kan me helpen. het lijkt opeen verkeerde instelling van mijn geluidskaart. het geluid is slecht zowel over mijn Bose boxjes als over de speakers van mijn Dell.
 
Laatst bewerkt:
Als in Pinnacle en Audacity de geluidskwaliteit in orde is, ligt het dus niet aan (de instellingen van) je geluidskaart. Waarmee luister je die mp3's af? In een aantal players, ook WMP11, zitten "geluidsverbeteraars" die dat oversturingseffect kunnen opleveren. In WMP11 kun je nakijken via Beeld, Opties, Opties tonen of grafische equalizer en WOW-effecten soms aanstaan. Maar ook iTunes en Winamp kennen vergelijkbare öpblazers".
 
Dank voor je antwoord. Alleen onder "beeld" zie ik geen mogelijkheid "opties" of kijk ik verkeerd.? groet. pcnerd

Als in Pinnacle en Audacity de geluidskwaliteit in orde is, ligt het dus niet aan (de instellingen van) je geluidskaart. Waarmee luister je die mp3's af? In een aantal players, ook WMP11, zitten "geluidsverbeteraars" die dat oversturingseffect kunnen opleveren. In WMP11 kun je nakijken via Beeld, Opties, Opties tonen of grafische equalizer en WOW-effecten soms aanstaan. Maar ook iTunes en Winamp kennen vergelijkbare öpblazers".
 
yes, het is gelukt (ik moest even bedenken dat WMP windows media player is) dank voor je hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan