welke speakertjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Berichten
248
LS,
mijn pc met moederbord K8sV SE de luxe, wil ik voorzien van twee speakertjes. Die ik nu in het stekkertje van de geluidsuitgang heb gehangen doen het voor geen meter. Vandaar
Wensen: het liefst zonder een speciale voedingsadapter, maar via een usb poort aangesloten. zo plat en klein mogelijk (en de mogelijkheid om harder en zachter te zetten) want er is weinig plaats op het buroblad. Supergeluid hoeft niet. Wat is aan te bevelen binnen het kader van lage prijs, redelijke kwalitiet?
vr
grt
 
Versterker

Kijk op circuitsonline.nl!

Daar vindt je onder andere versterkertjes. De stroom kun je aftappen van je voeding (mits je genoeg watts overhoudt)

Mvg,

Gebruiker1352
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb via de MediaMarkt net twee speakertjes van trust aangeschaft voor 7,99.
Erg fijn!
Geen USB-ingang, maar wel voeding (stekker) en een groen plugje voor achterin je computer. Voor de rest aan/uit knop en volumeregelaar.

Heb verder geen verstand van vermogens, output, RMS etc, maar als je geen top-geluid wilt is dit wel te doen (en goedkoop)


succes
 
Ninka,
Dank voor de reactie.
het toeval wil dat ik ook bij de mediamarkt ben geslaagd. Het zijn twee twee kleine speakertjes geworden die op de usb poort worden aangesloten.
vr grt
tom1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan