muziek...... weg!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobbit45

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
1
820 muzieknummers heb ik nu op mijn p.c. staan. Opgeslagen in de map 'shared' in 'documents and settings' op de C-schijf. Bijna allemaal gedownload via LimeWire, en een paar via een Torrent-site.
Het volgende mag gek klinken wat ik nu zeg: maar allemaal heb ik ze minstens één keer gehoord, en de meeste nummers al veel vaker.
Maar de laatste tijd kom ik er steeds vaker achter dat er nummers niet meer af te spelen zijn, en ik de melding krijg:"dat de extensie van dit bestand (MP3) niet overeenkomt met de bestandsinhoud"en dat "afspelen leidt tot onverwacht gedrag".
Of ik nu Windows Mediaplayer gebruik, Realplayer, of VLC-player...... bij deze nummers blijf ik steeds dezelfde melding krijgen!!! :mad:
Zoals ik al zei heb ik minstens één keer elk nummertje gehoord, dus gaandeweg is er 'iets mee gebeurd'.
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand zou kunnen zijn, en hoe e.e.a. te verhelpen?
Much obliged....... :eek:
 
Om te beginnen, de map Shared wordt samen met de map Incomplete aangelegd door Limewire. Bestanden in Shared worden door Limewire aan de hele wereld beschikbaar gesteld. Maak een nieuwe map aan, bijvoorbeeld Mijn muziek\MP3 en zet daar die mp3's in. Controleer dan elke mp3 afzonderlijk. Wat gebeurt er als je op zo'n mp3 dubbelklikt, welke speler opent zich dan? Als het blijft mislukken, probeer dan of je met dBpoweramp die "foute" mp3's alsnog kunt converteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan