Help geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gios

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
19
Beste mensen, HELP!

ik heb 1 x per ongeluk mijn volumeregeling compleet verwijderd

waardoor ik geen geluid meer heb, ik heb nu alleen nog maar geluid als ik via mijn ingebouwde radio luister...



Please please help want dit is echt zwaar irritant zo.

THNX!
 
Hoe bedoel je volumeregeling verwijderd?
 
Beste mensen, HELP!

ik heb 1 x per ongeluk mijn volumeregeling compleet verwijderd

waardoor ik geen geluid meer heb, ik heb nu alleen nog maar geluid als ik via mijn ingebouwde radio luister...



Please please help want dit is echt zwaar irritant zo.

THNX!

Meer info......heb je een stuk software van je geluidskaart verwijderd of wat (?)..... want je hebt kennelijk nog wel geluid....

Grtz.
 
Ik heb serieus geen idee hoe of wat en hoe ik het moet installeren,,

ook is er nergens op mij computer iets te vinden van volumeregeling
 
Tsja, erg duidelijk ben je niet en antwoord op de gestelde vragen komen er ook niet.
Maar goed, probeer het volgende eens: Ga naar start->uitvoeren-> en vul daar %SystemRoot%\System32\sndvol32.exe in en klik op OK, krijg je nu wel de volume regeling te zien??
 
Ik heb gedaan wat je zei en dan krijg ik het volgende bericht:






| Volumeregeling |


Er zijn geen actieve mixerapparaten beschikbaar. Open het configuratiescherm als U mixerapparaten wilt installeren, klik op Printers en andere hardware en vervolgens op hardware toevoegen.


Deze toepassing wordt nu afgesloten



| OK |
 
Oke thnx, kunt U mij vertellen hoe en wat ik dit kan installeren dan?

Want ik heb totaal geen idee hoe dit moet.
 
heb je onboard geluidskaart??
dan staat de driver op je moederboard cd
 
Ik heb echt totaal geen idee waar U het over heeft.
Kunt U het misschien iets vele malen simpeler uitleggen?
 
haha

hallo geen geluid ?????? dat hat ik ook maar toen heb ik me pc gerest en :thumb::thumb::thumb::D;):cool::)
 
dat is het ook niet,.,

Ik moet weten hoe ik het programma

volumeregeling weer terug krijg.
 
sdf

het programa dat je hebt verwijderd is realtek HD Audio manager:thumb::thumb:
 
hey

je kan realtek HD Audio manager downloaden:thumb: ga naar www.google.nl > typ dan: download realtek HD Audio manager;) mischien kan he dan wat vinden hoop ik voor je.

maar je hebt geen geluid ? kan je niet eve naar de winkel waar je je pc gekocht hebt en daar eve vagen.en:cool::thumb: echt je pc restetten is het beste all je bestanden woorden dan verwijderd maar dan komen all je programa`s weet terug geloof mij maar
 
hallo,
ik heb een laptop gekocht hp pavillion dv 9000
als ik een hdmi kabel van deze laptop naar mijn lcd tv Sony Bravia heb ik wel beeld maar geen geluid.
ik heb een gewone analoge kabel aansluit heb ik wel geluid en beeld maar spijtig genoeg is er door deze kabel geen high definition beschikbaar

gelieve mij te helpen

Mvg christophe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan