Windows mediaspeler- Beeld aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry80

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Berichten
97
Paar dagen terug had ik in Windows mediaspeler (WM hierna) wijze tonen van filmbeeld in de 'Weergavemodus' gewijzigd.
Ik had oa “videobeeld aanpassen aan grootte van speler” uitgevinkt.
(”Speler bij starten aan videobeeld aanpassen” ook geloof ik)

154bl1i.jpg


Sindsdien heb ik steeds zwarte randdelen in beeld, zie voorbeeld:

tzcef.jpg


Ervoor ging in 'Weergavemodus' een beeld ‘meelopen’ bij aanpassen beeld via muis (in bv hoek WM gaan en beeld aanpassen), beeld vulde dan scherm, zonder randdelen.
Dat lukt niet meer. Ik krijg het ook niet meer terug door “videobeeld aanpassen aan grootte van speler” of ”Speler bij starten aan videobeeld aanpassen” aan te vinken (ook kiezen andere percentages zoals 50% werkt niet)

Hoe is dit op te lossen?
 
Hallo

Welke versie van windows mediaplayer gebruikt u
 
Ik kwam in software-lijst pc "Windows Media Format 11 runtime" tegen (naast "windows mediaplayer 11").
Dacht dat dat mee te maken had, maar na zoeken internet leek me dat niet waarschijnlijk.
 
Je zou WM kunnen herinstalleren.. Via Configuratiescherm > Software > WindowsMediaPlayer > Verwijderen. Via WindowsUpdate kun je dan weer een nieuwe installeren. Kijken of dat helpt.
 
De pc heb ik paar jaar terug in de winkel gekocht. Waarschijnlijk was de Windows-programma niet legaal. Ik heb namelijk later bij updaten windows genuine-melding gekregen.
Heb het idee dat als ik wm deinstalleer ik het niet meer terug kan zetten. Ik kwam vaak tegen dat je dan een installatie-schijf moest gebruiken, die heb ik niet bij aankoop pc gezien. In software-lijst zitten wel Office Setup-bestanden, ik weet niet of dat mee te maken heeft.
Zie screenshot (bij schijfopruiming gezien) :

bhknq8.jpg
 
Hallo

Office is een aparte onderdeel van windows waaronder Word Excel enzo vallen.
Dat heeft niks met windows media player te maken
 
Hallo

Office is een aparte onderdeel van windows waaronder Word Excel enzo vallen.
Dat heeft niks met windows media player te maken
Bedankt voor de tip Marcel.
ik zal daarom voorlopig niet beginnen aan deinstalleren wm.
 
Opgelost.;)

Ik had een vermoeden dat het een simpele oplossing was.
De knop "Bijschriften" aanklikken was de oplossing, zie screenshot:

jkeeqx.jpg


Er staat Bijschriften, dan verwacht je niet dergelijke effecten. Daarom over hoofd gezien.
In ieder kunnen anderen die zelfde probleem tegenkomen het eenvoudig verhelpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan