Windows 7 origanal theme pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse131

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Berichten
237
Hallo ik heb het thema pack van windows 7 gedownload en gebruik windows vista. Nu is mijn vraag blijft windows dan nog wel nederlands? Ik heb in een filmpje gezien dat je de bestanden (bestand: windows 7.theme en map: Aero 7) naar C:\WINDOWS\RESOURCES\Themes\ moet verplaatsen klopt dat? in de Map Aero 7 zit een bestand: aero.msstyles en de mappen en-US en Shell in de map en-US staat het bestand aero.msstyles.mui en in de map Shell staat de map NormalColor daarin staat het bestand shellstyle.dll en map en-US daarin staat het bestand: shellstyle.mui als wat ik nu allemaal gezegt heb goed is blijft windows dan nog nederlands?

Jesse
 
de uitleg die erbij gegeven is zal wel goed zijn en bij het toevoegen van een skin/thema blijft vista/xp... ook normaalgezien in het nederlands (het zou de eerste skin dan moeten zijn waarmee de taal ook verandert ;))

Hoe dan ook, maak eerst een herstelpunt aan als dat al niet automatisch wordt gedaan...

maar dan heb ik wel een vraagje voor jou,

waarom een windows 7 skin/thema?
Ik dacht dat windows 7 er helemaal hetzelfde uitzag als vista hoor :confused:
 
Ok bedoel je dan windows 7.theme? en wou gewoon weten hoe windows 7 eruit ziet. En als het thema dan toegepast is word dan ook het opstartscherm anders en het geluid (en teken) van windows vista ook veranderd?

Jesse
 
Ok bedoel je dan windows 7.theme? en wou gewoon weten hoe windows 7 eruit ziet. En als het thema dan toegepast is word dan ook het opstartscherm anders en het geluid (en teken) van windows vista ook veranderd?

Jesse

daar kan ik zo allemaal geen antwoord op geven hoor...
mss moet je de link(s) eens even vermelden waar je dat thema en dergelijke hebt gevonden ;)
 
volgens wat ik kan zien op deviant art, lijkt het me gewoon een thema er zal dus volgens mij geen ander opstartgeluidje afspelen of iets dergelijks...

Het enigste verschil dat ik zie is de taakbalk van windows 7 is wat meer grijskleurig, ik begrijp dus echt niet waarom je dat thema wilt toepassen wanneer je het windows vista thema al standaard hebt...

Ik zou zeggen ga je gang, het kan geen kwaad, als het mislukt kan je het altijd herstellen met systeemherstel
 
je kan die kleuren ook in vista aanpassen ... behalve .. dat icoontje voor pictogrammaen opruimen in taakbalk :p

maja als je het alleen daar om gaat :p dan is het ff zoeken dan vervangen van het orgineel :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan