ftp in webbrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudboy

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
9
ik ben op zoek naar een script waarbij je kunt ftpen
hierbij moet het mogelijk zijn om te slepen

Het moet gewoon een normale soort ftp zijn zoals je via verkennen naaar je ftp account gaat en dan kunt slepen enzo

maar dit wil ik graag inbouwen in een website dus misschien weet iemand een plugin of een script... ?

het is vooral belangrijk dat je kunt slepen vanaf je bureaublad naar de webbrowser toe.

Na zelf research te hebben gedaan heb ik gezien dat het sowieso mogleijk is via java alleen zijn dat allemaal programmatjes die geld kosten.
 
uuhm ben op zoek naar een java ftp applet die ik in een browser kan zetten niet naar een webhosting want die heb ik zelf al heel lang en heb ook nog een collega die webhosting geeft 1gb voor €40,- per jaar incl domein en onbeperkt ftp accounts enzo ;)
 
zo heb ik zelf ook al gegoogled ;)

vele resultaten tegengekomene maar meeste is of niet gratis of heeft geen drag & drop functie ;)
 
Windows XP Heeft toch standaard zo'n functie dacht ik??:confused:
Maarja bij deze:

Open deze computer > Typ in de adressenbalk het FTP Adres in > Druk op enter
JE krijgt een schermpje te zien: Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in, en je bent binnen: Drag and drop!
 
ik ben zelf icter (applicatieontwikkelaar en systeembeheerder)

Dus dat weet ik ook ongetwijfeld wel ja ;)
Ik vroeg het hier omdat ik een webbased applicatie wil schrijven met ftp mogelijkheden.
 
OOh sorry neit helemaal goed gelezen!
Ik denk neit dat een drag en drop in een webbrowser kan.
Maar een layout die er uit ziet als windows en zo dat je mapjes enzo ziet dat moet kunnnen!

**Humyo.com** <<Zoiets is mogelijk
 
ik heb zelf al een windows verkenner look-a-like gemaakt ;)
dus dat is no problemo
en drag drop is wel mogelijk maar is niet zo makkelijk heb al paar opties gezien
allemaal java based

kijk maar eens naar:
http://github.com/madrobby/scriptaculous/wikis/draggable

daar kun je venster droppen en dat is me allemaal ook al gelukt te koppelen aan de files dus de drag drop is me al gelukt :)

enigste probleem is dat ik niet een gebruiker zijn schijf kan laten zien op de website in verband met beveiligingen (ook maar beter voor hackers)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan