XS4ALL 20MBit/s ? OF NIET??

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Berichten
126
Hallo Mensen,

Ik heb een heel groot probleem.

Ik heb 20MBit/s besteld.
Maar.. Het blijkt dat onze lijn veroudert is en nu krijgen wij maar 8 MBit/s

Ik heb de 20MBit/s echt nodig..
Maar XS4ALL zegt dat zij dit ook hebben geboden.
Ze deden een lijnmeting, en kwamen uit op 7MBit/s ongeveer..

Nu zeggen ze dat de lijn van KPN is.

Maar.. Is KPN nu verplicht om hem te vervangen??
Kan iemand me vertellen wat te doen nu? Please? Ik heb het nodig.. Want ik run een server.. en heb aan 8MBit/s veel te weinig.. Echt..

Gegroet, Raymond
 
Hoever woon je van de centrale? En als je een postcode check doet op xs4all wat geven zij dan aan wat de maximale snelheid is?

De 20mbit met adsl zul je bijna tot nooit halen en het is ook TOT 20mbit
 
Hoever woon je van de centrale? En als je een postcode check doet op xs4all wat geven zij dan aan wat de maximale snelheid is?

De 20mbit met adsl zul je bijna tot nooit halen en het is ook TOT 20mbit

Ik woon volgens hun heel dichtbij de centrale en ze zeggen dat op mijn postcode het haalbaar moet zijn :confused: Rijswijk!
 
Als xs4all aangeeft dat jij die snelheid kunt halen, mocht de bekabeling in orde zijn, zul je inderdaad bij kpn moeten zijn. Maar of zij nu verplicht zijn het te vervangen durf ik niet te zeggen.

Wellicht iemand die daar beter in zit of beter nog bij de kpn werkt die daar antwoord op heeft.
 
Als xs4all aangeeft dat jij die snelheid kunt halen, mocht de bekabeling in orde zijn, zul je inderdaad bij kpn moeten zijn. Maar of zij nu verplicht zijn het te vervangen durf ik niet te zeggen.

Wellicht iemand die daar beter in zit of beter nog bij de kpn werkt die daar antwoord op heeft.

Mijn Oom!! :p Maar hij doet de Firewall kant van KPN... :confused:
 
Het kan ook nog zijn dat het probleem in de centrale zit en dat het gecapped is op 8 MB.

Vraag dat maar een na.
 
Ahh.. :(

Het kan ook nog zijn dat het probleem in de centrale zit en dat het gecapped is op 8 MB.

Vraag dat maar een na.


Nee, dat is het niet volgens XS4ALL...
Ik ga binnenkort toch KPN even opbellen :rolleyes:

Ben nu niet thuis :(
 
Raar verhaal allemaal.....

`Kan iemand me vertellen wat te doen nu? Please? Ik heb het nodig.. Want ik run een server.. en heb aan 8MBit/s veel te weinig.. Echt.."

Gaat het voor de server om de upload of de download...????

zover ik de abbo's lees bij xs4all, heb je met welk dan ook maar 1Mbit upload.
Ergens klopt dit hele verhaal niet
Misschien dat je eens uit kan leggen waarom jou server 20 Mbit nodig heeft voor downloaden.

Als ik mijn serverpark bekijk kan me dat eigenlijk niet zo heel veel schelen wat mijn download is.
Maar de upload.... dat is waar ik mij altijd zorgen om maak.

En als dat echt belangrijk blijkt te zijn wat ik me niet kan voorstellen, zet je server uit in een "out hous" server park dan heb je in ieder geval 100Mbit of misschien wel een 1Gbit verbinding.
 
Raar verhaal allemaal.....



Gaat het voor de server om de upload of de download...????

zover ik de abbo's lees bij xs4all, heb je met welk dan ook maar 1Mbit upload.
Ergens klopt dit hele verhaal niet
Misschien dat je eens uit kan leggen waarom jou server 20 Mbit nodig heeft voor downloaden.

Als ik mijn serverpark bekijk kan me dat eigenlijk niet zo heel veel schelen wat mijn download is.
Maar de upload.... dat is waar ik mij altijd zorgen om maak.

En als dat echt belangrijk blijkt te zijn wat ik me niet kan voorstellen, zet je server uit in een "out hous" server park dan heb je in ieder geval 100Mbit of misschien wel een 1Gbit verbinding.


Ja, Dit klopt, en ik denk inderdaad niet dat zij mijn upload breedte gaan verbreden boven de 1MBit/s maar dit is denk ik wel genoeg voor sa-mp..

Maar.. Er staat nog wat meer te "downloaden" op ons thuisnetwerkje,
Bijvoorbeeld:

  1. Asus Eee 900 Mini Laptop
  2. Mams PC
  3. Mijn PC
  4. Mijn Servertje (Download van alles via P2P netwerken, denk aan DVD's en Muziek)
  5. PDA'tje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan