DVD niet afspeelbaar op XP-pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
719
ik heb op mijn Vista-laptop een video gerendeerd als MPEG2-PALdvd en via de windows-brander op DVD gezet. Via WMP op de laptop is hij probleemloos afspeelbaar maar op mijn wat oudere XP-pc krijg ik geen beeld en geen geluid (zowel in de oudere dvd-drive als in de wat nieuwere dvd-brander is hij niet afspeelbaar. WMP opent wel, het afspeelbalkje verplaatst zich maar daar blijft het dan ook bij). Heb ik iets fout gedaan?
 
En mis ik die codec's dan op de vista-laptop waardoor de daar gebrande dvd's niet geschikt worden voor mijn xp-pc of mis ik ze op de xp-pc die daardoor bepaalde dvd's niet kan lezen?
 
Hi !

Ik neem aan op de XP-PC: de Vista-laptop leest 'm toch zonder problemen ?

Greetz,

Harry.
 
Tja, ik heb zojuist het Codecpakket gedownload en geintstalleerd op de pc. Nu heb ik wel beeld maar nog geen geluid.........het kan best zijn dat ik bij het installeren iets verkeerd aangevinkt of ontvinkt heb, (of had moeten aanvinken, het was een gigantische waslijst waarvan ik verreweg het meeste niet begrijp). Nog een tip misschien?

Opgelost!! het geluid in WMP stond uit................................................ (nog niet eerder meegemaakt).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan