Video TS bestanden branden met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaximiliusNL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
1
Hallo,

Ik heb met behulp van nieuwsgroepen een DVD gedownload, deze bestaat uit allemaal Video TS bestanden, inclusief menu en ondertiteling. Op mijn laptop kan ik alles bekijken en met NL ondertiteling.

Ik heb deze via Nero 7 StartSmart op DVD gebrand. Ik klik dan op het kopje DVD, daarna op het kopje Foto en Video en daarna op DVD-video maken. Hierdoor springt Nero Vision te voorschijn en daar selecteer ik "video bestanden toevoegen'. Als ik dan mijn Video TS bestanden toevoeg zie ik dat niet alle bestanden eropstaan. Bijvoorbeeld Video_TS_08_01 staat er wel op maar Video_TS_08_00 dan weer niet en dat gebeurt ook bij de eerste bestanden zoals Video_TS.

Wanneer het branden gelukt is dan kan ik de film bekijken op mijn dvd speler, maar het probleem is dat hij ELKE keer weer GEEN ondertiteling kan vinden terwijl ik die wel op mijn laptop kan selecteren. :( Ik denk dat dit temaken heeft met het feit dat hij niet al die bestanden selecteert en ziet maar hoe kan dit???:confused:

Heeft iemand hier een oplossing voor want ik weet het niet meer:(
 
Oftewel staan ze er niet op. Je kan mogelijk de dvd exporteren als image en dan de ondertitelbestanden (alle ontbrekende bestanden) handmatig toevoegen.

Mogelijk staan ze er wel op en moet je ze gewoon even met de dvdspeler selecteren. Test dit even: speel de dvd zelf even af met nero showtime (van nero 7! nero 6 of lager werkt dit niet mee), en kijk of je de ondertitels erbij krijgt of kan tevoorschijn toveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan